Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козир, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2011-11-24T10:22:19Z
dc.date.available 2011-11-24T10:22:19Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Козир, Алла Володимирівна. Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02, 13.00.04 / А. В. Козир ; наук. консультант Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 43 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/229
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню проблеми формування професійної майстерності вчителів музики у системі багаторівневої освіти. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування професійної майстерності вчителів музики, розкрито сутність та проаналізовано концептуальні підходи до формування означеного феномена. Виокремлено принципи формування професійної майстерності вчителів музики, визначено педагогічні умови їх реалізації. Розкрито взаємозв’язок загальнопедагогічного та фахового в теорії та практиці професійної майстерності вчителів музики. Розроблена авторська концептуальна модель формування професійної майстерності майбутніх учителів музики в системі підготовки бакалаврів та магістрантів, котра містить чотири взаємопов’язані блоки, а саме: адаптаційно-спрямовуючий, верифікаційно-компетентнісний, експертно-оцінний, акмеологічно-прогностичний. У дисертації розроблена цілісна організаційно-методична система формування професійної майстерності вчителів музики у поєднанні мотиваційного, компетентнісного, критично-рефлексивного, креативного, діяльнісно-вольового компонентів. Згідно з виробленим критеріальним апаратом в експериментальній роботі здійснено діагностування означених компонентів, проаналізовано їх результати. На формувальному етапі експерименту реалізовано організаційно-методичну систему формування професійної майстерності вчителів музики, зорієнтовану на досягнення визначених її рівнів, що передбачало впровадження поетапної методики формування означеного феномена, а саме: проблемно-пізнавального, практичної трансформації набутих знань, проективно-творчого етапів. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the study of problem of forming of professional trade of music masters in the system of bagatorivnevoi education. The theoretical-methodological bases of forming of professional trade of music masters are reflected, exposed essence and analyzed conceptual approaches to forming of the noted phenomenon. Principles of forming of professional trade of music masters are selected, the pedagogical terms of their realization are certain. Intercommunication of zagalnopedagogichnogo is exposed and professional in a theory and practice of professional trade of music masters. Developed author conceptual model of forming of professional trade of future music masters in the system of preparation of bachelors and master’s degrees, which contains four vzaemopov’yazani blocks, namely: adaptation-sending, werificatiоn-system, ecspertno-otsinniy, acmeologichno-prognostichniy. In dissertation there is the developed integral semantic-structural system of forming of professional trade of music masters in combination of motivational, competentnisnogo, critichno-reflecsivnogo, creativnogo, activitо-volitional components. Pursuant to the produced criterion vehicle the diagnostics of the noted components is carried out in experimental work, their results are analysed. On the forming stage of experiment the organizational-methodical system of forming of professional trade of music masters, orientated on achievement of certain its levels, is realized, that foresaw introduction of poetapnoi method of forming of the noted phenomenon, namely: problem-cognitive, practical transformation of the acquired knowledges, prоektion-creative stages. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject багаторівнева освіта ru_RU
dc.subject акмеологічне самостановлення ru_RU
dc.subject керівник хору ru_RU
dc.subject технологія формування професійної майстерності вчителя музики. ru_RU
dc.subject bagatorivneva [multilevel] education ru_RU
dc.subject acmeologichne samostanovlennya ru_RU
dc.subject chorus conductor ru_RU
dc.subject technology of forming of professional trade of music master ru_RU
dc.subject.classification 378.637.016:78 ru_RU
dc.title Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу