Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевнюк, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2019-02-07T09:18:22Z
dc.date.available 2019-02-07T09:18:22Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22985
dc.description.abstract У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка ua
dc.subject культурологічна освіта ua
dc.subject професійна підготовка майбутнього вичтеля ua
dc.subject вчитель як суб'єкт культури ua
dc.subject суб'єктний підхід в освіті ua
dc.title Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу