ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевнюк, Олена Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T09:18:22Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T09:18:22Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22985 | |
dc.description.abstract | У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка | ua |
dc.subject | культурологічна освіта | ua |
dc.subject | професійна підготовка майбутнього вичтеля | ua |
dc.subject | вчитель як суб'єкт культури | ua |
dc.subject | суб'єктний підхід в освіті | ua |
dc.title | Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |