Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Природничо-наукова дослідницька екскурсія як засіб підвищення мотивації школярів до навчання у контексті STEM-підходу в освіті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лакоза, Наталія
dc.contributor.author Білик, Жанна Іванівна
dc.date.accessioned 2019-01-23T13:18:29Z
dc.date.available 2019-01-23T13:18:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лакоза, Н. Природничо-наукова дослідницька екскурсія як засіб підвищення мотивації школярів до навчання у контексті STEM-підходу в освіті / Н. Лакоза, Ж. Білик // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / [редкол. : С.О. Довгий (голова) [та ін.]. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. – Вип. 11. - С. 204-214. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22852
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему організації природничо-наукових дослідницьких екскурсій як засобу підвищення мотивації школярів до навчання біології у контексті STEM-підходу в освіті. Зазначено, що застосування STEM-підходу під час проведення екскурсій дозволяє ефективно вирішувати проблеми мотивації школярів до навчання біології, формування наукового світогляду, екологічного виховання та профорієнтації. Наведено приклад природничо-наукової дослідницької екскурсії, котра має в структурі три блоки: теоретичний, практичний і підсумковий. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of organizing scientific research excursions as a means of increasing the motivation of students to learn biology in the context of the STEM-approach in education. It is noted that the application of STEM-approach during excursions allows to effectively solve problems of motivation of schoolchildren for learning biology, formation of scientific outlook, ecological education and career guidance. An example is given of a natural scientific research excursion, which is divided into three blocks: theoretical, practical and final ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут обдарованої дитини ua
dc.subject природничо-наукова ua
dc.subject дослідницька екскурсія ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject STEM-підхід ua
dc.subject natural sciences research excursion ua
dc.subject motivation ua
dc.subject STEM-approach ua
dc.subject.classification 374:069:0004.9 ua
dc.title Природничо-наукова дослідницька екскурсія як засіб підвищення мотивації школярів до навчання у контексті STEM-підходу в освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу