Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перевірка ефективності використання STEM-підходу під час виконання лабораторних робіт з біології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, Жанна Іванівна
dc.contributor.author Лакоза, Наталія
dc.date.accessioned 2019-01-23T13:02:43Z
dc.date.available 2019-01-23T13:02:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Білик, Ж. Перевірка ефективності використання STEM-підходу під час виконання лабораторних робіт з біології / Ж. Білик, Н. Лакоза // Нові технології навчання : збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти. - К.иїв : ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти, 2018. - Вип. 91. - С. 112-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22851
dc.description.abstract У статті вперше експериментально обґрунтовано ефективність використання STEM-підходу під час виконання лабораторних робіт з метою формування біологічних понять порівняно з традиційними методами навчання. Було показано, що використання STEM-підходу серед учнів 8-9 класів приблизно на 15% покращує рівень засвоєння біологічних понять порівняно з традиційними методами навчання. У разі застосування STEM-підходу значно збільшується кількість учнів з високим рівнем опанування біологічних понять, при цьому кількість учнів з низьким рівнем зменшується, це доводить ефективність застосування STEM-підходу саме для формування знань і вмінь високого рівня. У статті виділено основні етапи дослідження, які є необхідним у разі дотримання STEM-підходу, а також здійснено порівняння методики проведення традиційних лабораторних робіт з лабораторними роботами, які базуються на використанні STEM-підходу. ua
dc.description.abstract In the article, for the first time, the effectiveness of using the STEM-approach in the performance of laboratory works for the purpose of forming biological concepts in comparison with traditional methods of training is experimentally substantiated. It was shown that the use of the STEM-approach among students of the 8th-9th grades by about 15% improves the level of mastering of biological concepts in comparison with traditional teaching methods. According to application of the STEM approach, the number of students with a high level of development of biological concepts is significantly increased, while the number of students with a low level is not significantly reduced, this proves the effectiveness of using the STEM-approach precisely for the formation of knowledge and skills of a high level. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" ua
dc.subject STEM-підхід ua
dc.subject біологічні поняття ua
dc.subject лабораторна робота ua
dc.subject коефіцієнт О. Киверляга ua
dc.subject STEM ua
dc.subject biological concepts ua
dc.subject laboratory work ua
dc.subject.classification 372.857:371.3 ua
dc.title Перевірка ефективності використання STEM-підходу під час виконання лабораторних робіт з біології ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу