Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творчий аспект у проблемі педагогічного дизайну підготовки педагогів професійного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яременко-Гасюк, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-01-22T14:52:38Z
dc.date.available 2019-01-22T14:52:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Яременко-Гасюк, О. О. Творчий аспект у проблемі педагогічного дизайну підготовки педагогів професійного навчання / О. О. Яременко-Гасюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей II Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 8-9 червня 2017 р.). - Полтава : Вид-во "Астрая", 2017. – С. 288-294. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22846
dc.description.abstract Стаття розкриває важливість творчого аспекту у побудові навчально- виховного процесу в педагогічному вузі як одного з шляхів оптимізації підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Описуються два підходи щодо розвитку педагогічної майстерності та педагогічної творчості: особистісний та технологічний. В рамках технологічного підходу розглядається термін «педагогічний дизайн», який відображає проектувальну функцію дидактики та спрямований на студента та його навчальні можливості. В статті надається порівняльна таблиця двох підходів щодо дизайну навчально-виховного процесу Стаття підкреслює важливість використання дидактичних можливостей 288 інформаційно-освітнього середовища, адже в ньому можуть використовуватися ефективні засоби педагогічного впливу на суб'єкти навчання, пріоритетом яких є самонавчання і саморозвиток особистості завдяки активізації механізмів внутрішньої активності особистості. ua
dc.description.abstract The article reveals the importance of the creative aspect in the design of the educational process in pedagogical institution as one of the ways to optimize the future vocational teachers training. The two approaches for the development of pedagogical skills and pedagogical creativity were described: personal and technological. As part of the technological approach, the term "teaching (instructional) design" was considered, which reflects the design function of didactic aimed at students and their learning opportunities. The article provided a comparison chart of the two approaches to the educational process design. The article emphasizes the importance of informationeducational environment teaching opportunities, because it can provide effective means of pedagogical influence on the subjects of education, with the priority of self-learning and self-development of personality through activation of individual's activity interior mechanisms. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Полтава: Вид-во "Астрая" ua
dc.subject творчість ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject педагогічний дизайн ua
dc.subject інформаційно-освітнє середовище ua
dc.subject creativity ua
dc.subject pedagogical skills ua
dc.subject instructional design ua
dc.subject information-education environment ua
dc.subject.classification 378.011.3-057:62/69]:7.012 ua
dc.title Творчий аспект у проблемі педагогічного дизайну підготовки педагогів професійного навчання ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу