Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грузинська, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-01-21T08:00:21Z
dc.date.available 2019-01-21T08:00:21Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.citation Грузинська, І. М. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / І. М. Грузинська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ : Вид-во «Фенікс», 2018. - Т. ХІІ : Психологія творчості. Вип. 24. – С. 50-58. ua
dc.identifier.issn 2072-4772
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22769
dc.description.abstract В статті обґрунтовано актуальність проблеми диференціації діагностування творчої уяви старших дошкільників. Подано авторську модель розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку, структура якої складається із таких компонентів як, когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, соціально–комунікативний, емоційний. Відповідно до зазначеної моделі, визначено критеріїв з показниками розвитку творчої уяви. Надано характеристику особливостей рівнів розвитку творчої уяви. На основі проведеного констатувального дослідження доведено наявність прямих кореляційних взаємозв’язків між такими компонентами творчої уяви, як емоційний, мотиваційний та соціально-комунікативний. Подано результати емпіричного та теоретичного аналізу дослідження рівнів розвитку творчої уяви старших дошкільників. ua
dc.description.abstract The urgency of the problem of differentiating the diagnosis of the creative imagination of older preschoolers is substantiated in the article. Practical and theoretical developments in the psychology of development of creative imagination of pre-school children are analyzed. A psychological analysis has been made that makes it possible to assert that the development of the creative work of preschool children is insufficient. The author's model of creative imagination of children of the senior preschool age is presented, the structure of which consists of such components as cognitive, motivational, activity-oriented, socially communicative, emotional. According to this model, criteria are defined with indicators of the development of creative imagination. The characteristics of the levels of development of the creative imagination are presented - high, medium, low. On the basis of the conducted ascertaining research the presence of direct correlation interrelations between such components of creative imagination as emotional, motivational and socially communicative is proved. The results of an empirical and theoretical analysis of research on the levels of development of the creative imagination of older preschool children are presented. The domination of the indicators of the middle and low levels of development of creative imagination was revealed, which testifies to the insufficient formation of its component composition. The experimental data obtained testify to the need to develop and implement an appropriate program for the purposeful formation of the creative imagination of older preschool children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка ua
dc.subject психологія ua
dc.subject рівні ua
dc.subject творча уява ua
dc.subject старший дошкільний вік ua
dc.subject критерій ua
dc.subject показник ua
dc.subject компонент ua
dc.subject кореляційний зв’язок ua
dc.subject levels ua
dc.subject creative imagination ua
dc.subject senior preschool age ua
dc.subject criterion ua
dc.subject indicator ua
dc.subject component ua
dc.subject correlation relationship ua
dc.subject.classification 159.922.75.-053.4 ua
dc.title Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу