Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Грузинська, Ірина
dc.date.accessioned 2019-01-21T07:46:46Z
dc.date.available 2019-01-21T07:46:46Z
dc.date.issued 2018-08
dc.identifier.citation Грузинська, І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку : змістові та організаційні аспекти / І. М. Грузинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – Херсон, 2018. – №3. – С. 30-35. ua
dc.identifier.issn 2312-3206
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22768
dc.description.abstract У статті проаналізовано актуальність змістовних та організаційних аспектів психологічного забезпечення розвитку творчої уяви старших дошкільників. Проаналізовані різні альтернативні програми розвитку дітей. Обґрунтовано необхідність здійснення розвиваючої роботи у дошкільних навчальних закладах відповідно до варіативної та інваріативної частини програм. Представлено модель психологічних умов розвитку творчої уяви старших дошкільників. Визначені концептуальні положення, які покладені в основу зазначеної моделі. Запропоноване авторське методичне забезпечення програми розвитку творчої уяви дошкільників. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Херсонський державний університет ua
dc.subject психологія ua
dc.subject модель ua
dc.subject організаційно-змістовий аспект ua
dc.subject творча уява ua
dc.subject методи розвитку творчої уяви ua
dc.subject психологічні умови ua
dc.subject.classification 159.954.4:373.2 ua
dc.title Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics