Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семеріков, Сергій Олексійович
dc.date.accessioned 2011-11-23T14:31:43Z
dc.date.available 2011-11-23T14:31:43Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Семеріков, Сергій Олексійович. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / С. О. Семеріков ; наук кер. М. І. Жалдак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2009. — 40 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/226
dc.description.abstract Науково обгрунтовано теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у ВНЗ. Виділено напрями фундаменталізації інформатичної освіти. Розкрито педагогічний потенціал мобільних технологій навчання даних дисциплін. Сфомульовано вимоги та практичні рекомендації щодо фундаменталізації змісту навчання інфоматичних дисциплін. Наведено приклади стабілізації методичних систем навчання технологічних дисциплін. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес та показано, що фундаменталізація навчання інфоматичних дисциплін сприяє підвищенню ефективності навчання студентів, зростанню рівня фундаментальності їх знань, розвитку узагальнених умінь і навичок використання мобільного програмного забезпечення в навчальній і виробничій діяльності, підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation research is devoted to the problem of fundamentalization of future specialists in Computer Science and teachers of informatics based on the principles of fundamentality and mobil-ity. In work scientifically justified theoretical and methodic foundations of fundamentalization teaching of the Computer Science in higher education. A directions of fundamentalization teaching of the Computer Science are selected, the pedagogical potential of mobile technology teaching of the Computer Science is shown. Requirements and practical recommendations for fundamentaliza-tion of content of Computer Science are formulated, the examples of stabilization methodic systems of teaching technological subjects are discussed. Our experimental implementation of developed methodic system in the educational process showed that fundamentalization teaching of the Computer Science improves students’ skills in learning, growth level of knowledge’ fundamentality, development of generalized skills of use of mobile software in teaching and industry activities, increase the competitiveness of graduates in the labor market. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject фундаменталізація ru_RU
dc.subject мобільність ru_RU
dc.subject інформатичні дисципліни ru_RU
dc.subject методична система ru_RU
dc.subject мобільне навчання ru_RU
dc.subject стабілізація ru_RU
dc.subject fundamentalization ru_RU
dc.subject mobility ru_RU
dc.subject computer science ru_RU
dc.subject methodic system ru_RU
dc.subject mobile learning ru_RU
dc.subject stabilization ru_RU
dc.subject.classification 378.147:372.8004 ru_RU
dc.title Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу