ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мойко, О. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-01-11T11:49:56Z | |
dc.date.available | 2019-01-11T11:49:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Мойко, О. С. Підготовка майбутнього вчителя інформатики до професійної діяльності / О. С. Мойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 184-189. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22590 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто і проаналізовано підготовку майбутнього вчителя інформатики до його професійної діяльності. Охарактеризовано вимоги до особистості вчителя як сучасного фахівця в галузі освіти. Вчитель інформатики здійснює свою професійну діяльність в умовах, що постійно змінюються і модифікуються, тому його професійна підготовка вимагає урізноманітнення форм, методів, підходів і педагогічних технологій, а також і засобів навчання, що сприятимуть формуванню професійної компетентності студентів – майбутніх учителів інформатики. Це професія, яка вимагає ретельної підготовки та постійного вдосконалення протягом усієї професійної діяльності, щоб задовольнити постійно зростаючі вимоги інформаційного суспільства до навчання підростаючого покоління. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses and analyzes the preparation of future teachers of computer science to his professional activities. The characteristic requirements for the individual teacher as a specialist in the field of modern education. Science teacher performs his professional activities under conditions that are constantly changing and are modified, so it requires diversifying training forms, methods, approaches and educational technologies, and tools and training that will facilitate the formation of professional competence of students – future teachers of science. It is a profession that requires careful preparation and continuous improvement throughout the professional activities to meet the ever increasing demands of the information society to education of the younger generation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | учитель інформатики | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | засоби навчання | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | інформатизація освіти | ua |
dc.subject | professional activity | ua |
dc.subject | science teacher | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | information technology | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | information education | ua |
dc.subject.classification | 378.147 | ua |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя інформатики до професійної діяльності | ua |
dc.title.alternative | Training future science teachers to the profession | ua |
dc.type | Article | ua |