ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Макаренко, Л. Л. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-11T11:41:46Z | |
dc.date.available | 2019-01-11T11:41:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Макаренко, Л. Л. Інформаційна культура особистості : історико-педагогічний аналіз / Л. Л. Макаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 128-141. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22584 | |
dc.description.abstract | Система освіти в інформаційному суспільстві покликана вирішувати принципово нову глобальну проблему, пов’язану з підготовкою особистості до життєдіяльності в абсолютно нових для неї умовах інформаційного світу. Для вирішення цього завдання в освіті необхідний педагог, що володіє цілісною інформаційною культурою, реалізовує навчання, розвиток і виховання нових членів інформаційного суспільства. У статті визначено сутнісне уявлення про інформаційну культуру педагога, прослідковано генезис понять “інформаційна культура особистості”, “культура педагога” загалом і виділено основні підходи до цієї категорії філософії освіти. На підставі узагальнення всіх розглянутих підходів в інтерпретації різними авторами поняття “інформаційна культура” виокремлено основні суперечності. Сутність категорії “інформаційна культура педагога” розглянуто з гуманітарно-технологічних позицій, виділено два аспекти інформаційної культури педагога – загальнокультурний і професійний, подано авторське трактування цього поняття. | ua |
dc.description.abstract | The education system in the information society fundamentally is designed to solve new global problem associated with the preparation of the individual to life activity in completely new for her conditions of information world. For solve this problem of education required teacher that was integrated to information culture, is implementing training, development and education of new members of the Information Society. The article defines the essence of the idea of information culture of the teacher, followed the genesis of the concepts of “information culture identity”, “culture of teacher” in general and highlights the main approaches to this category of philosophy of education. On the basis of generalization of all considered approaches to interpretation by different authors term “information culture” were singled out contradictions. The essence of the category of “information culture of the teacher” deals with humanitarian and technical positions, highlighted two aspects of information culture of the teacher – general cultural and professional, author gives the interpretation of this notion. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційна культура | ua |
dc.subject | інформаційне суспільство | ua |
dc.subject | інформаційна грамотність | ua |
dc.subject | культура педагога | ua |
dc.subject | майбутній учитель технологій | ua |
dc.subject | information culture | ua |
dc.subject | information society | ua |
dc.subject | information literacy | ua |
dc.subject | teacher's culture | ua |
dc.subject | education system | ua |
dc.subject | the future teacher of technology | ua |
dc.subject.classification | 008:004:[93+37:001.8] | ua |
dc.title | Інформаційна культура особистості: історико-педагогічний аналіз | ua |
dc.title.alternative | Information culture of personality: historical and pedagogical analysis | ua |
dc.type | Article | ua |