Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сценарії розвитку подій на окупованих територіях: наслідки для української вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Свириденко, Денис Борисович
dc.date.accessioned 2019-01-10T14:47:10Z
dc.date.available 2019-01-10T14:47:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Свириденко, Д. Б. Сценарії розвитку подій на окупованих територіях : наслідки для української вищої освіти / Д. Б. Свириденко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / Голов. ред. В. М. Вашкевич. - Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. - Вип. 138 (11), ч. 2. - С. 219-222. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22570
dc.description.abstract Здійснено спробу концептуалізації сценаріїв розвитку подій на окупованих територіях та аналіз їх наслідків для української вищої освіти. Спираючись на п’ять окремих перспективних сценаріїв розгортання подій на тимчасово непідконтрольних українських територіях, автором запропоновано проекції даних сценаріїв на систему вищої освіти України. Запропонований аналіз перспектив реінтеграції системи вищої освіти сконцентрований довкола чотирьох рівнів перспективної реінтеграції (інституційний рівень, рівень змісту освіти, рівень викладачів, рівень студентів). Запропоновано перелік перспективних напрямків державної політики у сфері підтримки переміщених університетів. ua
dc.description.abstract The article attempts to conceptualise the scenarios of situation developments on the occupied territories as well as analyze their consequences for Ukrainian higher education. Based on five separate perspective scenarios for the deployment of events on temporarily uncontrolled Ukrainian territories, the author proposed projections of these scenarios for the higher education system of Ukraine. The proposed analysis of the prospects for reintegration of the higher education system is concentrated around the four levels of perspective reintegration (institutional level, level of education content, level of teachers, level of students). The list of perspective directions of the state policy in the field of support of the displaced universities is offered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject реінтеграція вищої освіти ua
dc.subject гібридна війна ua
dc.subject тимчасово окуповані території ua
dc.subject переміщені університети ua
dc.subject higher education ua
dc.subject reintegration of higher education ua
dc.subject hybrid war ua
dc.subject temporarily occupied territories ua
dc.subject displaced universities ua
dc.subject.classification 378.32 ua
dc.title Сценарії розвитку подій на окупованих територіях: наслідки для української вищої освіти ua
dc.title.alternative The scenarios of situation development on the occupied territories: consequences for ukrainian higher education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics