Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Олексій Валерійович
dc.date.accessioned 2011-11-23T14:10:03Z
dc.date.available 2011-11-23T14:10:03Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Тимошенко, Олексій Валерійович. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Тимошенко ; наук. консультант В. П. Андрущенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 38 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/224
dc.description.abstract Визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у педагогічних ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні підготовкою даних студентів у ВНЗ. Доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення має керівник підрозділу. Науково обгрунтовано суть кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розроблено та впроваджено технологію професійної підготовки за такою системою, яка складається з періодів: пропедевтичного, навчання та підсумкового. Запроваджено комплекс діагностичних засобів оцінювання знань і вмінь студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено єдину технологію діагностування знань і вмінь студентів та підтверджено ефективність моделі оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на підставі виявлених показників готовності до професійної діяльності. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation is denoted ways of optimization professional preparation specialists in Higher Educational Institutions, developed structural functional model of optimization future physical training teachers' professional preparation in dissertation. It is formulated bases of using program-target approach in management of students' in Higher Educational Institutions, proved that manager has great sense in management of future specialists' professional preparation. Scientifically substantiated sense of credit-module system organization of training, developed and implanted the technology of professional preparation by credit-module system, which consists of three periods: preparatory, studying and drawing a conclusion. It is established complex of diagnostically ways of estimating students' knowledge and skills using information-communication technology, developed single technology of students' knowledge and skills confirmed effectiveness of model of optimization future physical training teachers' professional preparation based on exposed figures of preparation to professional activity. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури ru_RU
dc.subject кредитно-модульна технологія ru_RU
dc.subject рейтингова система ru_RU
dc.subject програмно-цільовий підхід ru_RU
dc.subject науково-методичне забезпечення ru_RU
dc.subject professional preparation of future physical training teachers' ru_RU
dc.subject credit-module technology ru_RU
dc.subject rating system ru_RU
dc.subject program-target approach ru_RU
dc.subject scientifically-methodical support ru_RU
dc.subject.classification 378.637.016:796:371.134(043) ru_RU
dc.title Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу