ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимошенко, Олексій Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2011-11-23T14:10:03Z | |
dc.date.available | 2011-11-23T14:10:03Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Тимошенко, Олексій Валерійович. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Тимошенко ; наук. консультант В. П. Андрущенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 38 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/224 | |
dc.description.abstract | Визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у педагогічних ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні підготовкою даних студентів у ВНЗ. Доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення має керівник підрозділу. Науково обгрунтовано суть кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розроблено та впроваджено технологію професійної підготовки за такою системою, яка складається з періодів: пропедевтичного, навчання та підсумкового. Запроваджено комплекс діагностичних засобів оцінювання знань і вмінь студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено єдину технологію діагностування знань і вмінь студентів та підтверджено ефективність моделі оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на підставі виявлених показників готовності до професійної діяльності. | ru_RU |
dc.description.abstract | Dissertation is denoted ways of optimization professional preparation specialists in Higher Educational Institutions, developed structural functional model of optimization future physical training teachers' professional preparation in dissertation. It is formulated bases of using program-target approach in management of students' in Higher Educational Institutions, proved that manager has great sense in management of future specialists' professional preparation. Scientifically substantiated sense of credit-module system organization of training, developed and implanted the technology of professional preparation by credit-module system, which consists of three periods: preparatory, studying and drawing a conclusion. It is established complex of diagnostically ways of estimating students' knowledge and skills using information-communication technology, developed single technology of students' knowledge and skills confirmed effectiveness of model of optimization future physical training teachers' professional preparation based on exposed figures of preparation to professional activity. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ імені М.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури | ru_RU |
dc.subject | кредитно-модульна технологія | ru_RU |
dc.subject | рейтингова система | ru_RU |
dc.subject | програмно-цільовий підхід | ru_RU |
dc.subject | науково-методичне забезпечення | ru_RU |
dc.subject | professional preparation of future physical training teachers' | ru_RU |
dc.subject | credit-module technology | ru_RU |
dc.subject | rating system | ru_RU |
dc.subject | program-target approach | ru_RU |
dc.subject | scientifically-methodical support | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.637.016:796:371.134(043) | ru_RU |
dc.title | Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |