ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.contributor.author | Буглак, Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-27T14:42:14Z | |
dc.date.available | 2018-12-27T14:42:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко, Ю. Буглак // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем = Interdisciplinary Studies of Complex Systems : [збірник наукових праць]. - Київ : Вид-во НПУ iменi М. П. Драгоманова, 2018. - Номер 13. - C. 5-14. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22381 | |
dc.description.abstract | Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу , як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; автор стверджує , що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; в різні епохи взаємодія цих екзистенцій мали різний характер, однак, загальна тенденція - звернення до розуму, як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долучення до нього (освіта та виховання) підростаючих поколінь, залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються у якості головних домінант (парадигми) модернізації української освіти. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | праця | ua |
dc.subject | цивілізація | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.title | Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації | ua |
dc.type | Article | ua |