Античний театр за своєю соціокультурною природою є платформою репрезентації ідеальних
моделей соціальної взаємодії. Прометеївській міф належить до одного з формотворчих елементів
соціокультурної реальності. Трансформації прометеївської міфології відображають змінність
символічної цінності людини та світу. Метою даної розвідки була соціокультурна інтерпретація
трагедії “Прометей Прикутий”, яка посідає центральне місце в Прометеївському циклі Есхіла.
Актуалізація прометеївської драми здійснена на основі структурно-конструктивного аналізу
тексту. Артикуляція прометеївського світотворення становить перспективне спрямування
соціокультурних досліджень філософських, культурознавчих, антропологічних студій.
In writing this paper, there is the only goal in mind to provide the sociocultural interpretation of the
tragedy “Prometheus Bound” which is placed in the central place in Aeschylus’s Prometheus cycle. The
author of the tragedy “Prometheus Bound” explains the clash of interests of this process as a conflict of
desires and dreams. It causes the transformation of the human nature. The intelligibility of Prometheus’s
world creation intends a promising direction of sociocultural investigations in philosophical, cultural and
anthropological studies.