Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Киричук, Валерій Олександрович
dc.date.accessioned 2018-12-18T15:09:31Z
dc.date.available 2018-12-18T15:09:31Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Киричук, Валерій Олександрович. Психолого-педагогічні умови стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Киричук Валерій Олександрович ; [наук. керівник Бурлака Яків Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22281
dc.description.abstract Робота присвячена виявленню внутрішніх і зовнішніх психолого-педагогічних умов стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників. Дисертація містить теоритичне й експериментальне дослідження проблеми соціально-комунікативної активності в старшому шкільному віці. На основі матеріалів обстеження старшокласників Київської, Полтавської, Донецької, Запорізької, Волинської областей України визначено структуру, функції та рівні соціально- комунікативної активності старшокласників як системоутворювальної інших видів, зокрема навчально-пізнавальної, громадсько-корисної, предметно-перетворювальної та фізично-оздоровчої; виявлено психолого-педагогічні засоби та умови и стимулювання в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. Практична реалізація результатів міститься у змістовному визначенні трьох рівнів соціально-комунікативної активності, процедурі її діагностики та практичних рекомендаціях щодо її стимулювання. ua
dc.description.abstract Работа посвящена вьіявлению внутренних и внешних психолого-педагогических условий стимулирования социально-коммуникативной активности старшеклассников Дисертация содержит теоретические и експериментальньїе исследования старшоклассников Киевской, Полтавской, Донецкой, Запорожской, Вольїнской областей Украиньї, определено структуру, функции и уровни социально- коммуникативной активности старшеклассников как системообразующее других видов в частности учебно-познавательной, общественно-полезной, предметно- преобразующей и физически-оздоровительной; вьіявлено психолого-педагогические средства и условия ее стимулирования в ходе учебно-воспитательного процесса общеобразовательной школьї. Практическая реализация результатов отражена в содержательном определении трех уровней социально-коммуникативной акгивности процедуре ее диагностики и практических рекомендациях по ее стимулированию. ua
dc.description.abstract The work is devoted to revealing of internal and external psychology and pedagogical conditions of stimulation of social-communicative activity of elder pupils The dissertation contains theoretical andexperimental research of elder pupils of Kiev Poltava, Donetsk, Zaporozhye, Volynsk areas of Ukraine, is certain structure, functions and levels of social-communicative activity of elder pupils as of other kinds forming system in particular studying, public-useful, subject-creating and phisical; is revealed psychological and pedagogical means and conditionsof its stimulation in a course of studying process of a comprehensive school. The practical realization of results is reflected in pithy definition of three levels of social-communicative activity, procedure of its diagnostics and practical rec­ ommendations for its stimulation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціально-комунікативна активність ua
dc.subject міжособистісна взаємодія ua
dc.subject система ціннісних орієнтацій ua
dc.subject життєве самовизначення ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject социально-коммуникативная активность ua
dc.subject межличностная взаимодействие ua
dc.subject система ценностньїх ориентаций ua
dc.subject жызненное самоопределение деятельность ua
dc.subject social-communicative activity ua
dc.subject connection between the persons ua
dc.subject system of orientations ua
dc.subject vital self-definition ua
dc.subject activity ua
dc.subject.classification 37.035 ua
dc.title Психолого-педагогічні умови стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу