Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історіософський аналіз освітніх систем давніх цивілізацій (до V ст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудка, Т. Ю.
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:48:20Z
dc.date.available 2018-12-13T12:48:20Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дудка, Т. Ю. Історіософський аналіз освітніх систем давніх цивілізацій (до V ст.) / Т. Ю. Дудка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 60-64. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22196
dc.description.abstract У статті проведено історіософський аналіз освітніх систем давніх цивілізацій Єгипту, Китаю, Греції. Актуалізовано основоположні принципи та особливості навчально-виховного процесу різних науково-педагогічних шкіл світу. Розглянуто багатоаспектість еволюційного розвитку гуманітарних наук, які віддзеркалюють філософські доктрини історичної епохи. Встановлено, що розвиток досліджуваного педагогічного феномену був продиктований законами буття та соціокультурними особливостями досліджуваної епохи. Значну увагу приділено аналізу методологічного інструментарію діалектичних елементів титульної дефініції. Розкрито змістовну сутність онтологічного, гносеологічного, антропологічного, аксіологічного та праксеологічного елементів вище названого інструментарію. ua
dc.description.abstract In this article held analysis historical-philosophical of educational ancient civilizations. Modified basic principles and features of the educational process various scientific and pedagogical schools. We consider the evolutionary development of the humanities, which reflect the historical era philosophical position. It was established that the development investigated the phenomenon was due to the laws of life and cultural characteristics of the era. Special attention is paid to study dialectical methodology definition. Reveals the substantial nature of the ontological, epistemological, anthropological, axiological and praxeological elements above the said instruments. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject давні цивілізації ua
dc.subject освітні системи ua
dc.subject педагогічна наука ua
dc.subject педагогічні знання ua
dc.subject історіософський аналіз ua
dc.subject ancient civilization ua
dc.subject the educational system ua
dc.subject educational science ua
dc.subject pedagogical knowledge ua
dc.subject historical-philosophical analysis ua
dc.subject.classification 370.014 ua
dc.title Історіософський аналіз освітніх систем давніх цивілізацій (до V ст.) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу