ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жукова, Г. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-12-07T11:06:05Z | |
dc.date.available | 2018-12-07T11:06:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22042 | |
dc.description.abstract | Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. | ua |
dc.description.abstract | The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | "Видавництво "Гілея"' | ua |
dc.subject | позаакадемічна освіта | ua |
dc.subject | філософське освоєння світу | ua |
dc.subject | non-academic education | ua |
dc.subject | philosophical development of the world | ua |
dc.subject.classification | 116:378.048.2+374.1 | ua |
dc.title | Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності | ua |
dc.title.alternative | Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity | ua |
dc.type | Article | ua |