Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Жукова, Г. В.
dc.date.accessioned 2018-12-07T11:06:05Z
dc.date.available 2018-12-07T11:06:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22042
dc.description.abstract Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. ua
dc.description.abstract The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавництво "Гілея"' ua
dc.subject позаакадемічна освіта ua
dc.subject філософське освоєння світу ua
dc.subject non-academic education ua
dc.subject philosophical development of the world ua
dc.subject.classification 116:378.048.2+374.1 ua
dc.title Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності ua
dc.title.alternative Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics