Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сценарії реінтеграції української вищої освіти: філософський аналіз та оцінка перспектив

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Свириденко, Д. Б.
dc.contributor.author Терепищий, С. О.
dc.date.accessioned 2018-12-07T11:04:57Z
dc.date.available 2018-12-07T11:04:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Свириденко, Д. Б. Сценарії реінтеграції української вищої освіти : філософський аналіз та оцінка перспектив = The scenarios of reintergation of Ukrainian higher education : philosophical analysis and evaluation of perspectives / Д. Б. Свириденко, С. О. Терепищий // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 59-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22041
dc.description.abstract Продемонстровано, що актуальними цілями політики реінтеграції є: 1) Налагодження ефективної системи роботи переміщених ЗВО на нових місцях; 2) Розширення і модернізація мате-ріально-технічної, організаційної й методологічної бази переміщених ЗВО; 3) Підготовка переміщених ЗВО до повернення на звільнені території; 4) Розробка і впровадження системних заходів з підтримки молоді з окупованих територій, стимулю-вання їх до вступу саме у переміщені заклади. Запропоновано три альтернативні сценарії реінтеграції української вищої освіти: “Внутрішні ресурси”, “Міжнародна підтримка” та “Оптимальний підхід”. ua
dc.description.abstract It was demonstrated, that main goals of the reintegration policy are: 1) Setting up an effective system of work of displaced higher education institutions at new location; 2) Expansion and modernization of the logistical, organizational and methodological base of displaced higher education institutions; 3) Preparation of displaced higher education institutions for returning to the “own” territory; 4) Development and implementation of systemic measures to support the youth from the occupied territories, encouraging them to enter the precinct into displaced institutions. Three alternative scenarios for the reintegration of Ukrainian higher education are proposed: “Internal Resources”, “International Support” and “Optimal Approach”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавницво "Гілея"' ua
dc.subject вища освіта України ua
dc.subject стратегія реінтеграції ua
dc.subject переміщені університети ua
dc.subject військовий конфлікт ua
dc.subject миробудівництво ua
dc.subject Ukrainian higher education ua
dc.subject strategy of reintegration ua
dc.subject displaced universities ua
dc.subject military conflict ua
dc.subject peace-building ua
dc.subject.classification 378.32 ua
dc.title Сценарії реінтеграції української вищої освіти: філософський аналіз та оцінка перспектив ua
dc.title.alternative The scenarios of reintergation of Ukrainian higher education: philosophical analysis and evaluation of perspectives ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics