Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Креативна модель освіти як фактор розвитку інноваційно-ноосферного суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронкова, В. Г.
dc.contributor.author Кивлюк, О. П.
dc.contributor.author Нікітенко, В. О.
dc.date.accessioned 2018-12-07T10:57:00Z
dc.date.available 2018-12-07T10:57:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Воронкова, В. Г. Креативна модель освіти як фактор розвитку інноваційно-ноосферного суспільства = The creative model of education as a factor in the development of the innovation-noosphere society / В. Г. Воронкова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 7-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22037
dc.description.abstract Проаналізовано моделі інноваційної та технологічної освіти в зарубіжних країнах, розкрито акценти креативної моделі ін-новаційно-технологічної моделі освіти; напрями формування креативного етосу в контексті розвитку моделей креативної освіти; виявлено роль креативної освіти як визначальної характеристики прог-ресу і процвітання в часи надзвичайних технологій. Доведено, що сучасна освіта повинна базуватися на трьох “Т”, що означає ідеальну парадигму розвитку креативної моделі освіти як фактора розвитку інноваційно-ноосферного суспільства - технології, талант і толерантність. Технології вимірюються на основі Індексу високих технологій для оцінки високотехнологічних галузей, їх можна експлікувати з урахуванням даних про стан підприємства і бізнесу, а також показників інноваційного розвитку. ua
dc.description.abstract We have analyzed the models of innovative and technological education in foreign countries, revealed the accents of the creative model of the innovative-technological model of education; formation directions of creative ethos in the context of the development of the creative education models. We have identified the role of creative education as a defining characteristic of progress and prosperity in times of high technology. We have proven that modern education should be based on three “T”, which means an ideal paradigm for the development of the creative education model as a factor in the development of the innovative-noospheric society - technology, talent and tolerance. Technologies are measured on the basis of the High Technology Index for the evaluation of high-tech industries, they can be explicated taking into account data on the state of the enterprise and business, as well as indicators of innovative development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавництво "Гілея"' ua
dc.subject модель освіти ua
dc.subject креативна освіта ua
dc.subject інноваційно-інформаційне суспільство ua
dc.subject техноло-гічна модель розвитку ua
dc.subject інноваційна модель освіти ua
dc.subject меритократична складова суспільства ua
dc.subject model of education ua
dc.subject creative education ua
dc.subject innovation and information society ua
dc.subject technological development model ua
dc.subject innovative education model ua
dc.subject meritocratic component of society ua
dc.subject.classification 37.013.3:001.895 ua
dc.title Креативна модель освіти як фактор розвитку інноваційно-ноосферного суспільства ua
dc.title.alternative The creative model of education as a factor in the development of the innovation-noosphere society ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу