Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціально-психологічні умови розвитку автономності особистості в юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Яцюк, Марія Валеріївна
dc.date.accessioned 2011-11-21T10:40:54Z
dc.date.available 2011-11-21T10:40:54Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Яцюк, Марія Валеріївна. Соціально-психологічні умови розвитку автономності особистості в юнацькому віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Яцюк ; наук. керівник М. І. Томчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/219
dc.description.abstract Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено проблему розвитку та психокорекції автономності особистості в юнацькому віці. Проаналізовано науково-теоретичні концепції та підходи до вивчення соціально-психологічних умов розвитку автономності особистості юнацького віку. Визначено її суть, структуру, детермінанти, динаміку розвитку. Розкрито особливості розвитку автономності осіб даного віку у сім'ї залежно від соціально-психологічних (особливостей сімейних взаємостосунків) та інтрапсихічних чинників (саморегуляції, самоставлення, духовно-моральних цінностей, локуса молоді та їх зв'язків з сімейними взаємостосунками). Розроблено й експериментально апробовано програму формування та психокорекції автономності у юнацькому віці. На підставі зростання показників автономності в осіб юнацького віку експериментальної групи у порівнянні з контрольною показано ефективність використання запропонованої програми тренінгу розвитку автономності особистості, що дозволяє рекомендувати її для психологічного супроводу розвитку особистості юнацького віку. ru_RU
dc.description.abstract The thesis describes the theoretical substantiation, experimental study of the problem of development and psychocorrection of adolescent person autonomy. It shows the analysis of scientific theoretical conceptions and approaches to the research of social-psychological conditions of development of autonomy of the person in youth. The content of autonomy in youthful age, its structure, criteria and epigenetic are determined. The development features of autonomy of the young men and girls are submitted depending on social-psychological (such as floor, parental mutual relation etc.) and intrapsychic (such as selfregulation, selfformation, spiritual and moral values, control locus etc.) conditions. Types of autonomy–dependent selfregulation of youth and their ties with family mutual relations are determined. The formation and psychocorrectional program of autonomy in youthful age is developed and approved. The increasing autonomy index in the adolescent youthful in the experimental group by comparison with the control one shows the effectiveness of suggested development training program of person autonomy and allows to recommend it for the psychological accompaniment of the adolescent person development. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject автономність ru_RU
dc.subject розвиток ru_RU
dc.subject особистість юнацького віку ru_RU
dc.subject саморегуляція ru_RU
dc.subject типи ru_RU
dc.subject соціально-психологічні умови ru_RU
dc.subject психокорекція ru_RU
dc.subject autonomy ru_RU
dc.subject development ru_RU
dc.subject adolescent person ru_RU
dc.subject selfregulation ru_RU
dc.subject types ru_RU
dc.subject social-psychological conditions ru_RU
dc.subject psychocorrection ru_RU
dc.subject.classification 159.922.8:923.2 ru_RU
dc.title Соціально-психологічні умови розвитку автономності особистості в юнацькому віці ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics