Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комогорова, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2018-11-13T08:35:45Z
dc.date.available 2018-11-13T08:35:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Комогорова, М. І. Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін / М. І. Комогорова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць / за науковою ред. Академіка В. І. Бондаря. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 29. – С. 70-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21641
dc.description.abstract У статті розкрито поняття «завдання» та «вправа» у науково- педагогічній літературі та погляди вчених щодо їх класифікацій. Виокремлюються та тлумачення різні типи вправ, які мають місце у контексті нашого дослідження. Виділено такі рівні складності навчальних завдань та вправ: рецептивні вправи, репродуктивні вправи, продуктивні. Встановлено , що вправи мають бути послідовно розташовані та відповідати етапам навчання (мотиваційний етап, етап закріплення знань, етап повторення, контрольний етап). ua
dc.description.abstract In the article the concept of "task" and "exercise" in the scientific-pedagogical literature is described. Different types of exercises that take place in the context of our research are distinguished and interpreted. The following levels of complexity of educational tasks and exercises are selected: receptive exercises, reproductive exercises, productive ones. It has been established that exercises should be consistent with the stages of learning (motivation stage, stage of knowledge consolidation, repetition phase, control phase). ua
dc.description.abstract В статье раскрыто понятие «задание» и «упражнение» в научно-педагогической литературе и взгляды ученых относительно их классификаций. Выделяются различные типы упражнений, которые имеют место в контексте нашего исследования. Выделены следующие уровни сложности учебных заданий и упражнений: рецептивные упражнения, репродуктивные упражнения, продуктивные. Установлено, что упражнения должны быть последовательно расположены и соответствовать этапам обучения (мотивационный этап, этап закрепления знаний, этап повторения, контрольный этап). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject вправа ua
dc.subject завдання ua
dc.subject етапи засвоєння знань ua
dc.subject система завдань та вправ ua
dc.subject міцність знань ua
dc.subject tasks ua
dc.subject exercise ua
dc.subject stages of knowledge acquisition ua
dc.subject system of tasks and exercises ua
dc.subject strength of knowledge ua
dc.subject задачи ua
dc.subject упражнение ua
dc.subject этапы усвоения знаний ua
dc.subject система заданий и упражнений ua
dc.subject прочность знаний ua
dc.title Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін ua
dc.title.alternative The concept of "task" and "exercise" in their system determined to provide students with lasting knowledge on humanitarian subjects ua
dc.title.alternative Понятие «задание» и «упражнения» в системе, направленной на обеспечение прочности знаний учащихся с гуманитарных дисциплин ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу