Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія освіти: соціально-філософські проблеми та тенденції розвитку сучасної української шкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парфьонова, О. І.
dc.date.accessioned 2018-11-01T10:59:44Z
dc.date.available 2018-11-01T10:59:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Парфьонова, О. І. Філософія освіти : соціально-філософські проблеми та тенденції розвитку сучасної української шкільної освіти = Preconditions and factors of the transformation of higher pedagogical education in the Slovak Republic / О. І. Парфьонова // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 7 (8). – С. 95-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21519
dc.description.abstract Отже, ціннісне підґрунтя філософії освіти випливає з визначення дуальності філософії як системи світогляду через призму педагогіки та освіти, а проблеми, пов’язані з кризовими явищами системи, є актуальними для філософії освіти і становлять об’єкт досліджень і дискусій широкого кола фахівців, а саме у питаннях управління системою, ефективного менеджменту, усвідомлення того, що об’єктом купівлі-продажу є не сама освіта, як процес здобуття знань, а освітня послуга, до якої належить комплекс матеріальних і нематеріальних ресурсів, необхідних для процесу навчання; відмова від багатьох традицій радянської доби і впровадження ідей освіти та підходів виховання сучасних дітей як покоління іншого, нового майбутнього; взаємозв’язок педагогіки й інших галузей науки. ua
dc.description.abstract Consequently, the value basis of the education philosophy derives from the definition of the duality of philosophy as a system of worldview through the prism of pedagogy and education, and the problems associated with the crisis phenomena of the system, are relevant to the education philosophy and constitute the object of research and discussion of a wide range of specialists, namely in the management of the system, effective management, the awareness that the object of sale is not education itself, as a process of obtaining knowledge, and educational service, which belongs to the complex of material and intangible resources, it is necessary them for the learning process; the abandonment of many traditions of the Soviet era and the introduction of ideas of education and approaches to the upbringing of modern children as a generation of another, a new future; the relationship of pedagogy and other branches of science. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ПП "Вид-во "Гілея"' ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject українська освіта ua
dc.subject загальна середня освіта ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject ukrainian education ua
dc.subject general secondary education ua
dc.subject.classification 1:37.013.42(477) ua
dc.title Філософія освіти: соціально-філософські проблеми та тенденції розвитку сучасної української шкільної освіти ua
dc.title.alternative Preconditions and factors of the transformation of higher pedagogical education in the Slovak Republic ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу