Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Понятійно-теоретичні аспекти педагогічних технологій формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ігнатенко, Сергій Анатолійович
dc.date.accessioned 2018-10-22T12:20:58Z
dc.date.available 2018-10-22T12:20:58Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier.citation Ігнатенко, С. А. Понятійно-теоретичні аспекти педагогічних технологій формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи / С. А. Ігнатенко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Бердянськ : БДПУ, 2018. - Вип. 1. - С. 146-151. ua
dc.identifier.issn 2412-9208
dc.identifier.other DOI 10.31494/2412-9208-2018-1 -1 -146-151
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21356
dc.description.abstract У статті розкривається сутність основних понять, які характеризують педагогічні технології формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи. Аналіз психолого-педагогічної літератури, проведений автором, показав відсутність єдиного тлумачення науковцями понять “безпека”, “небезпека” та “шкідливі і небезпечні фактори”. У статті уточнено зміст поняття “формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи”, вказано на гостру потребу суспільства щодо створення особливих педагогічних технологій у сфері формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів, які дозволяють сформувати в молодших школярів відповідальне ставлення до свого життя, здоров’я та здібності проектувати модель безпечної поведінки. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the basic concepts that characterize the pedagogical technologies of developing the culture of safety life of the future teachers of junior classes. The analysis of psychological and pedagogical literature, carried out by the author, showed the lack of a single interpretation of the concepts of "safety", "danger" and "harmful and dangerous factors" by scientists. The article clarifies the meaning of the concept of "the formation of a safety life culture for future teachers of junior classes," pointed out to the urgent needs of society for the creation of special pedagogical technologies in the field of the formation of a safety life culture of future teachers of junior grades, which allow junior grades students to form a responsible attitude towards their life and health " ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Бердянський державний педагогічний університет ua
dc.subject безпека ua
dc.subject небезпека ua
dc.subject небезпечні ситуації ua
dc.subject шкідливі та небезпечні фактори ua
dc.subject культура безпеки життєдіяльності ua
dc.subject safety ua
dc.subject danger ua
dc.subject hazardous situations ua
dc.subject harmful and dangerous ua
dc.subject factors ua
dc.subject safety life culture ua
dc.subject.classification 614.8:37 ua
dc.title Понятійно-теоретичні аспекти педагогічних технологій формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics