ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьменко, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-01-05T13:39:23Z | |
dc.date.available | 2013-01-05T13:39:23Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Кузьменко Ю. В. Основні принципи роботи психолога‐консультанта щодо формування психогігієнічної позиції сучасного вчителя / Ю. В. Кузьменко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 9 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 64-71 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2129 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються два можливих шляхи формування психогігієнічної позиції вчителя: під дією соціально-психологічних чинників навколишнього середовища та як результат спрямованого впливу психолога- консультанта. Розглядаються можливості використання різних психологічних підходів та методик щодо сприяння виробленню основних позицій душевного здоров’я сучасного вчителя. Обумовлюється доцільність та рівень ефективності різних методів у роботі практичного психолога. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article two possibilities of the process of formation of psychohygienic position of teacher under the activity of the psychosocial factors are distinguished as a results of the sensible influence of the psychologist-consultant. Different possibilities of using the various methods of forming of mental health of the modern teachers are considered. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | психогігієнічна позиція сучасного вчителя | ru_RU |
dc.subject | прямий вплив | ru_RU |
dc.subject | опосередкований вплив психолога-консультанта | ru_RU |
dc.subject | psychohygienic position of modern teachers | ru_RU |
dc.subject | direct influence | ru_RU |
dc.subject | indirect influence of the psychologist-consultant | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.013.77:371.132 | ru_RU |
dc.title | Основні принципи роботи психолога‐консультанта щодо формування психогігієнічної позиції сучасного вчителя | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |