У статті представлено особливості формування та збереження здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час навчально-виховного процесу
за допомогою кінезіологічних вправ.
Одним із пріоритетних напрямів у професійно-педагогічній підготовці майбутніх
учителів основ здоров’я ми вважаємо вдосконалення процесу їх підготовки до
використання кінезіологічних вправ з метою формування та збереження здоров’я дітей шкільного віку.
З метою формування та збереження здоров’я школярів, профілактики захворюваності учнів рекомендуємо такі кінезіологічні вправи: «Капелюх чарівника»,«Перехресні кроки», «Жабка» («Кулак-ребро-долоня»), «Лінива вісімка», «Кнопки мозку» («Масаж трьох зон»), «Слон», «Дзеркальне малювання» та інші вправи освітньої кінезіології.
Перспективи подальших досліджень полягають у розробці комплексної корекційної
програми з використанням засобів кінезіології, експериментальній перевірці впливу кінезіологічних вправ на психоемоційний стан учнів та корекцію його негативних проявів.
In the article the features of forming and maintenance of health of students
establishments are presented during an educational-educator process by means of kinesiological exercises.
One of priority directions in professionally-pedagogical preparation of future teachers of
bases of health we count perfection of process of their preparation to the use of kinesiological of exercises with the aim of forming and maintenance of health of children of school age.
With the aim of forming and maintenance of health of schoolchildren, prophylaxis of
morbidity of students recommend such кінезіологічні exercises: «Hat of magician», «Cross steps», «Frog»(«Fist-rib-palm»), «Lazy eight», «Buttons of brain»(«Massage of three zones»), «Elephant», «Mirror drawing» and other exercises of educational kinesiology.
The prospects of further researches consist in development of the complex correction
program with the use of facilities of кінезіології, to the experimental checking of influence of kinesiological of exercises for the emotional state of students and correction of him negative displays.