Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості корекції негативних психоемоційних станів учнів молодшого шкільного віку як наслідків конфліктів у навчально-виховному процесі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеремет, Інеса Володимирівна
dc.contributor.author Челнокова, Марія Сергіївна
dc.contributor.author Василенко, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Гаврилюк, Юлія
dc.date.accessioned 2018-10-16T13:14:51Z
dc.date.available 2018-10-16T13:14:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Особливості корекції негативних психоемоційних станів учнів молодшого шкільного віку як наслідків конфліктів у навчально-виховному процесі / І. Шеремет, М. Челнокова, К. Василенко, Ю. Гаврилюк // Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти : реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - С. 152-157. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21206
dc.description.abstract У статті представлено особливості регуляції негативних психоемоційних станів, які виникають внаслідок конфліктів, що виникають у навчально-виховному процесі, за допомогою кінезіологічних вправ. Оскільки уміння застосовувати кінезіологічні вправи під час навчально-виховного процесу буде сприяти розвитку конкурентноспроможності учителів початкової школи. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НАІР ua
dc.subject педагогічні конфлікти ua
dc.subject психоемоційний стан ua
dc.subject кінезіологія ua
dc.subject.classification 159.964.21-053.5 ua
dc.title Особливості корекції негативних психоемоційних станів учнів молодшого шкільного віку як наслідків конфліктів у навчально-виховному процесі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу