Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методологічне обгрунтування та виділення моделей споживання на емпіричному рівні

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Коваліско, Н.В.
dc.contributor.author Домбровська, Н.В.
dc.date.accessioned 2013-01-04T13:01:07Z
dc.date.available 2013-01-04T13:01:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Коваліско Н.В., Домбровська Н.В. Методологічне обгрунтування та виділення моделей споживання на емпіричному рівні / Н.В. Коваліско, Н.В. Домбровська // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць. – Вип. 8 / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.) – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 32-43 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2100
dc.description.abstract У статті запропоновано методологічні засади дослідження споживчої поведінки шляхом застосування принципів класифікації та моделювання. Проаналізовано класичні моделі споживання в соціологічному дискурсі. За результатами якісного та кількісного досліджень, проведених на регіональному рівні, представлена методика сегментації споживачів шляхом оцінки провідних, тенденційних характеристик їхньої споживчої поведінки. ru_RU
dc.description.abstract In the article there are proposed methodological principles of consumer behavior research by applying the principles of classification and modeling. The analysis of the classical consumption models in sociological discourse was made. As a result of qualitative and quantitative surveys, conducted at the regional level, there was presented the technique segmentation of consumers by assessing the leading tendentious characteristics of their consumer behavior. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject споживча поведінка ru_RU
dc.subject моделі споживання ru_RU
dc.subject споживча орієнтація ru_RU
dc.subject сегментація споживачів ru_RU
dc.subject consumer behavior ru_RU
dc.subject consumption models ru_RU
dc.subject consumer orientation ru_RU
dc.subject consumer segmentation ru_RU
dc.subject.classification 316.334.2:316.454.3 ru_RU
dc.title Методологічне обгрунтування та виділення моделей споживання на емпіричному рівні ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics