ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макаренко, Леся Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-24T13:30:53Z | |
dc.date.available | 2018-09-24T13:30:53Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Макаренко, Л. Л. Комп'ютерна грамотність : теорія і практика : монографія / Л. Л. Макаренко. - Київ : Освіта України, 2008. - 244 с. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-188-224-8 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20994 | |
dc.description.abstract | Монографія присвячена проблемі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. Проаналізовано стан розробки проблеми в науково-педагогічній і методичній літературі, зокрема теоретичний аналіз засвідчив, що комп'ютерна грамотність є складною поліфункціональною системою з численними зав'язками між її компонентами. Сутність поняття "комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи" тлумачиться з позиці1 співвідношення понять "грамотність", "освіченість", "професійна компетентність", "культура", "ментальність", а тому йдеться про різні види наповнення її змістом та відповідні етапи формування комп’ютерної грамотності. Визначено критерії сформованості комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи. Розроблена модель формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів спеціальності “початкове навчання”, що окреслює взаємозв’язки компонентів даної системи, умов та принципів підготовки майбутнього вчителя в процесі формування комп’ютерної грамотності. Ефективність моделі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи та впровадження в навчальний процес спецпрактикуму “Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи” доведено кількісними та якісними показниками формувального експерименту. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Освіта України | ua |
dc.subject.classification | 371.134.004.4 | ua |
dc.title | Комп'ютерна грамотність : теорія і практика : монографія | ua |
dc.type | Book | ua |