Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гусак, Петро Миколайович
dc.date.accessioned 2018-09-12T11:01:46Z
dc.date.available 2018-09-12T11:01:46Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Гусак, Петро Миколайович. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Гусак Петро Миколайович ; [наук. консультант Мороз Олексій Григорович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1999. - 37 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20802
dc.description.abstract Дисертація вміщує дослідження теоретичних та технологічних чинників диференціації навчання у вищому закладі освіти. Доведено актуальність функціонування диференційованих процесів у межах інтеграційних характеристик, які проявляються у побудові системи дидактичної аідготовки та цілісності логічної структури змісту навчального матеріалу дисципл!ни. Визначено методологічні основи моделі диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки учителів початкових класів та експериментально перевірено ефективність її функціонування у вищому закладі освіти. Практичне втілення теоретичної моделі диференційованого навчання здійснюється шляхом варіативного забезпечення мотиваційно-цільового (вільний вибір студентом індивідуальної траєкторії навчання, стимулювання продуктивної діяльності), змістового (логічне структурування змісту навчального матеріалу), процесуального (модульно-блочний спосіб засвоєння логічної структури) та контрольно-регулюючого (рейтингова оцінка за рівнями засвоєння) компонентів навчання. Технологія диференційованого навчання описується на прикладі забезпечення дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів за фазами та етапами її протікання. Кількісний та якісний аналіз ефективності експериментального навчання дозволяє стверджувати його позитивний вплив на формування різнорівневих дидактичних знань та умінь студентів, розвиток їхніх педагогічних творчих здібностей. ua
dc.description.abstract Диссертация представляет исследования теоретических и технологических механизмов дифференциации обучения в высшем учебном заведении. Доказана актуальность функционирования дифференцированных процессов в пределах интеграционных характеристик, которые проявляются в построении системы дидактической подготовки и целостности логической структуры содержания учебного материала дисциплины. Определены методологические основы модели дифференцированного обучения в процессе дидактической подготовки учителей начальных классов и экспериментально проверено эффективность её функционирования в высшем учебном заведении. Практическое внедрение теоретической модели дифференцированного обучения осуществляется путём вариативного обеспечения мотивационно-целевого (свободный выбор студентом индивидуальной траектории обучения, стимулирования продуктивной деятельности), содержательного (логическое структурирование содержания учебного материала), процессуального (модульно-блочный способ усвоения логической структуры) и контрольно­-регулирующего (рейтинговая оценка по уровнях усвоения) компонентов обучения. Технология дифференцированного обучения описывается на примере обеспечения дидактической подготовки будущих учителей начальных классов за фазами и этапами её протекания. Количественный и качественный анализ эффективности экспериментального обучения позволяет утверждать о его позитивном влиянии на формировании разноуровневых дидактических знаний и умений студентов, развитие их педагогических творческих способностей. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диференційоване навчання ua
dc.subject технологія навчання ua
dc.subject рівні засвоєння навчального матеріалу ua
dc.subject різнорівневі завдання ua
dc.subject інтеграція дисциплін дидактичної підготовки ua
dc.subject дидактична підготовка ua
dc.subject дифференцированное обучение ua
dc.subject технология обучения ua
dc.subject уровни усвоения учебного материала ua
dc.subject разноуровневые задания ua
dc.subject интеграция дисциплин дидактической подготовки ua
dc.subject дидактическая подготовка ua
dc.subject.classification 378.14(021):371.126 ua
dc.title Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics