Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гуляєва, Людмила Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-09-11T10:48:35Z
dc.date.available 2018-09-11T10:48:35Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Гуляєва, Людмила Володимирівна. Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Гуляєва Людмила Володимирівна ; [наук. керівник Сергєєв Олександр Васильович] ; УДПУ ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20778
dc.description.abstract У дисертаційному досліджені обгрунтовується необхідність упровадження в практику середньої загальноосвітньої школи проблемно-модульної технології навчання. Розкривається наукова сутність, принципи, складові умови її застосування, вказано місце нових інформаційних технологій у проблемно-модульному навчанні. Розробленні науково-практичні рекомендацїї щодо структури, зміста навчального модуля, методики його застосування, рейтингової системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів середньої загальноосвітньої школи при вивченні фізики. ua
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено проблемно-модульному подходу к изуче­нию физики в современной общеобразовательной школе. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальний модуль ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject активізація ua
dc.subject інтенсифікація ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject продуктивна діяльність ua
dc.subject нові інформаційні технології ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject рей­тинг ua
dc.subject дидактична одиниця ua
dc.subject учебный модуль ua
dc.subject рефлексия ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject активизация ua
dc.subject интенси­фикация ua
dc.subject творческие способности ua
dc.subject продуктивная деятельность ua
dc.subject новые информационные технологии ua
dc.subject диагностика ua
dc.subject рейтинг ua
dc.subject дидактическая единица ua
dc.subject.classification 57(07)(075):371.315 ua
dc.title Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics