ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Годлевська, Алла Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-04T07:15:46Z | |
dc.date.available | 2018-09-04T07:15:46Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Годлевська, А. І. Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Годлевська Алла Іванівна ; [наук. кер. А. Й. Капська] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20616 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми підготовки вчителя до комунікативної діяльності шляхом оволодіння одним із його компонентів — мовлення. Визначено, що ефективність формування мовленнєвих умінь залежить від оптимальності структури, змісту і форм спеціально змодельованої позанавчальної діяльності у навчальному закладі, зокрема, якщо цей процес базується на складових: цільова педагогічна установка, системність, особистісна значущість набутих умінь, технологічність. | ua |
dc.description.abstract | Диссертационное исследование посвящено изучению проблемы подготовки учителя к коммуникативной деятельности путем овладения одним из ее компонентов — речью. Определено, что эффективность формирования речевых умений зависит от оптимальности структуры, содержания и форм специально смоделированной внеучебной деятельности в высшем педагогическом учебном заведении, в особенности, если этот процесс базируется на таких составляющих: целевая педагогическая установка, системность, личностная значимость обретенных умений, технологичность. | ua |
dc.description.abstract | The research is dedicated to the question of preparing teacher to communicative activity by seireing one of its components — speech. It is definite, that effectivity of speech skills formation depends upon optimality of structure, contents and forms which were specially modelled for out-of-school activity in higher educational pedagogical institution, especially, if this process is based on such components as pedagogical aim, systemativity, personal significance of possessed, skills, technologity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | мовлення | ua |
dc.subject | мовленнєві уміння | ua |
dc.subject | комунікативність | ua |
dc.subject | позанавчальна діяльність | ua |
dc.subject | професійне мовлення | ua |
dc.subject | речь | ua |
dc.subject | речевые умения | ua |
dc.subject | коммуникативность | ua |
dc.subject | внеучебная деятельность | ua |
dc.subject | профессиональная речь | ua |
dc.subject | speech | ua |
dc.subject | speech skills | ua |
dc.subject | communicativity | ua |
dc.subject | out-of-school activity | ua |
dc.subject | professional speech | ua |
dc.subject.classification | 378.937 | ua |
dc.title | Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності | ua |
dc.type | Other | ua |