Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Годлевська, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2018-09-04T07:15:46Z
dc.date.available 2018-09-04T07:15:46Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Годлевська, А. І. Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Годлевська Алла Іванівна ; [наук. кер. А. Й. Капська] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20616
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми підготовки вчителя до комунікативної діяльності шляхом оволодіння одним із його компонентів — мовлення. Визначено, що ефективність формування мовленнєвих умінь залежить від оптимальності структури, змісту і форм спеціально змодельованої позанавчальної діяльності у навчальному закладі, зокрема, якщо цей процес базується на складових: цільова педагогічна установка, системність, особистісна значущість набутих умінь, технологічність. ua
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено изучению проблемы подготовки учителя к коммуникативной деятельности путем овладения одним из ее компонентов — речью. Определено, что эффективность формирования речевых умений зависит от оптимальности структуры, содержания и форм специально смоделированной внеучебной деятельности в высшем педагогическом учебном заведении, в особенности, если этот процесс базируется на таких составляющих: целевая педагогическая установка, системность, личностная значимость обретенных умений, технологичность. ua
dc.description.abstract The research is dedicated to the question of preparing teacher to communicative activity by seireing one of its components — speech. It is definite, that effectivity of speech skills formation depends upon optimality of structure, contents and forms which were specially modelled for out-of-school activity in higher educational pedagogical institution, especially, if this process is based on such components as pedagogical aim, systemativity, personal significance of possessed, skills, technologity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject мовленнєві уміння ua
dc.subject комунікативність ua
dc.subject позанавчальна діяльність ua
dc.subject професійне мовлення ua
dc.subject речь ua
dc.subject речевые умения ua
dc.subject коммуникативность ua
dc.subject внеучебная деятельность ua
dc.subject профессиональная речь ua
dc.subject speech ua
dc.subject speech skills ua
dc.subject communicativity ua
dc.subject out-of-school activity ua
dc.subject professional speech ua
dc.subject.classification 378.937 ua
dc.title Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу