У статті розглянуто соціокультурні аспекти взаємодії в соціальній роботі; розкрито поняття “міжкультурна комунікація”; описано проблеми міжкультурної комунікації, що можуть виникати в практиці соціальної роботи. Проаналізовано соціально-психологічні аспекти, що визначають процес міжкультурної комунікації, а також описано сукупність культурологічних знань, здатностей, умінь і якостей, якими повинен володіти соціальний працівник, який хоче
успішно налагоджувати міжкультурну комунікацію з клієнтами.
В статье рассмотрено социокультурные аспекты взаимодействия в социальной работе; раскрыто понятие “межкультурная коммуникация”; описаны проблемы межкультурной коммуникации, что могут возникать в практике социальной работы. Проанализировано социально-психологические аспекты, что определяют процесс межкультурной коммуникации, а также описана совокупность культурологических знаний, способностей, умений и качеств, которыми должен владеть социальный работник, который хочет успешно налаживать межкультурную коммуникацию с клиентами.
The article deals with socio-cultural aspects of interaction in social work. Notion “cross-cultural communication” is considered. The problems of cross-cultural communication are described, that can arise up in practice of social work. Social-psychological aspects, that determine the process of cross-cultural communication, are exposed, and also describe a set of cultural knowledge, abilities, skills and qualities, which should have a social worker who wants to build successful cross-cultural communication with clients.