Дисертацію присвячено теоретико-методичному обґрунтуванню та практичний реалізації навчального фізичного експерименту як динамічної ефективно діючої педагогічної системи. Розкриваються основні тенденції та шляхи вдосконалення шкільного фізичного експерименту в умовах пepeopiєнтації освіти від пояснювально-ілюстративних аспектів у навчанні на розвиток особистості учня. Створена оригінальна дидактична система навчального експерименту i обладнання з фізики та раціональна методика підготовки вчителя для ознайомлення школяр із сучасними науковими досягненнями підтверджені практично.
Ця дидактична система крім удосконалення традиційних навчальних експериментів i установок включає cepію нових оригінальних приладів i дослідів.
Диссертация посвящена теоретико-методическому обоснованию и практической реализации учебного физического эксперимента как динамической эффективно действующей педагогической системы. Раскрываются основные тенденции развития и пути совершенствования школьного физического эксперимента в условиях переориентации образования от объяснительно иллюстративных аспектов в обучении на развитие личности учащегося. Созданная оригинальная дидактическая система учебного эксперимента и оборудования по физике и рациональная методика подготовки учителя для ознакомления школьников с современными научными достижениями подтверждены практически.
Эта дидактическая система кроме усовершенствования традиционных учебных экспериментов и установок включает серию новых оригинальных приборов и опытов.
The thesis is dedicated to a theoretical & methodological grounding & practical realization of educational experiment in physics as a dynamic & effective pedagogical system. Main tendencies of development & ways of improvement of physical experiment at school are disclosed. This is done in conditions of changing the orientation of education from illustrative-explanatory aspects to the development of a pupil as an individuality.
An original didactic system of educational experiment and equipment in physics is created. The rational methodology of a teacher to acquaint pupil with present-day achievements in science is practically confirmed.
This didactic system besides improving traditional teaching experiments and installation includes a series of new original equipment & experiments.