Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформаційна культура педагога: проблеми визначення та формування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шовш, К. С.
dc.date.accessioned 2018-08-16T12:02:29Z
dc.date.available 2018-08-16T12:02:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шовш, К. С. Інформаційна культура педагога : проблеми визначення та формування / К. С. Шовш // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1-4. – С. 47-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20466
dc.description.abstract У статті аналізується процес формування інформаційної культури майбутнього педагога, загалом, соціального педагога, зокрема. Автор відзначає, що інформаційні компетенції для вчителя є чинником його авторитету серед учнівської молоді, а разом з тим – засобом інтенсифікації навчально-виховного процесу. Вчитель має володіти такою інформаційною культурою, завдяки якій він зможе в педагогічній формі транслювати основні знаннєві здобутки людства своїм учням; вміння утворити цю педагогічно сформовану інформацію з неохопного інформаційного середовища, що сьогодні функціонує, є важливою особистісно-професійною компетентністю вчителя нового покоління, педагога інформаційної доби. Інформаційна культура вчителя є невід’ємною складовою його загальної педагогічної та особистісної культури. ua
dc.description.abstract В статье анализируется процесс формирования информационной культуры будущего педагога в целом, социального педагога, в частности. Автор отмечает, что информационные компетенции для учителя являются фактором его авторитета среди учащейся молодежи, а вместе с тем – средством интенсификации учебно-воспитательно го процесса. Учитель должен обладать такой информационной культурой, благодаря которой он сможет в педагогической форме транслировать основные знания достижения человечества своим ученикам; умение создать эту педагогически сложившуюся информацию по необъятной информационной среде, которая сегодня функционирует, является важной личностно-профессиональной компетентностью учителя нового поколения, педагога информационной эпохи. Информационная культура учителя является неотъемлемой составляющей его общей педагогической и личностной культуры. ua
dc.description.abstract The article analyzes the process of formation of information culture of future teachers in general, social workers, in particular. The author notes that information for teacher competence is a factor in its credibility among students and at the same time – a means of intensifying the educational process. The same teacher should possess such information culture, by which it can broadcast in the form of educational achievements of mankind basic knowledge to their students; this ability to create pedagogically existing information neohopnoho information environment that today operates is an important personal and professional competence of the new generation of teachers, teacher information age. Teacher’s information culture is an integral part of its overall educational and personal culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject інформація ua
dc.subject інформаційна культура ua
dc.subject навчання ua
dc.subject виховання ua
dc.subject человек ua
dc.subject образование ua
dc.subject информация ua
dc.subject информационная культура ua
dc.subject обучение ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject man ua
dc.subject education ua
dc.subject information ua
dc.subject information culture ua
dc.subject education ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 378:367.71 ua
dc.title Інформаційна культура педагога: проблеми визначення та формування ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу