ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копилова, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-08-16T08:12:22Z | |
dc.date.available | 2018-08-16T08:12:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Копилова, С. В. До питання про зміст професійної підготовки магістрів соціальної роботи / С. В. Копилова // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 13-27. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20430 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується вплив парадигм і методологічних підходів на проектування цілі й змісту вищої освіти. Обґрунтовується необхідність вибору концептуальної моделі для проектування змісту професійної підготовки магістрів соціальної роботи, яка дозволить виділити інваріант і на цій основі розробляти варіативний зміст. З урахуванням мети професійної підготовки магістрів соціальної роботи основою відповідного змісту має стати предметно виражений досвід творчої діяльності, представлений через систему стратегічних і тактичних регулятивів творчого пошуку. Саме ця система і розглядається як інваріант змісту професійної підготовки магістрів соціальної роботи в адаптивній соціально-педагогічній системі. | ua |
dc.description.abstract | В статье анализируется влияние парадигм и методологических подходов на проектирование цели и содержания высшего образования. Обосновывается необходимость выбора концептуальной модели для проектирования содержания профессиональной подготовки магистров социальной работы, которая позволит выделить инвариант и на этой основе разрабатывать вариативное содержание. С учетом цели профессиональной подготовки магистров социальной работы основой соответствующего содержания должен стать предметно выраженный опыт творческой деятельности, представленный через систему стратегических и тактических регулятивов творческого поиска. Именно эта система и рассматривается в качестве инварианта содержания профессиональной подготовки магистров социальной работы в адаптивной социально-педагогической системе. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the impact paradigms and methodological approaches for designing purpose and content of higher education. The necessity of choosing a conceptual model for designing the content of training masters in social work, which will identify invariant and on this basis to develop Variadic content. Given the purpose of training masters in social work, the basis of the content should be the subject of a pronounced creative experience presented through strategic and tactical regulatives creativity. This system and regarded as invariant content of training masters of social work in social and adaptive educational system. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | магістр соціальної роботи | ua |
dc.subject | зміст професійної підготовки | ua |
dc.subject | регулятиви творчого пошуку | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | адаптивна соціально-педагогічна система | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | магистр социальной работы | ua |
dc.subject | содержание профессиональной подготовки | ua |
dc.subject | регулятивы творческого поиска | ua |
dc.subject | методология | ua |
dc.subject | адаптивная социально-педагогическая система | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | master of social work | ua |
dc.subject | training content | ua |
dc.subject | regulatives creativity | ua |
dc.subject | methodology | ua |
dc.subject | social and adaptive educational system | ua |
dc.subject.classification | 378; 37.013; 37.032 | ua |
dc.title | До питання про зміст професійної підготовки магістрів соціальної роботи | ua |
dc.type | Article | ua |