Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До питання про зміст професійної підготовки магістрів соціальної роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копилова, С. В.
dc.date.accessioned 2018-08-16T08:12:22Z
dc.date.available 2018-08-16T08:12:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Копилова, С. В. До питання про зміст професійної підготовки магістрів соціальної роботи / С. В. Копилова // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 13-27. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20430
dc.description.abstract У статті аналізується вплив парадигм і методологічних підходів на проектування цілі й змісту вищої освіти. Обґрунтовується необхідність вибору концептуальної моделі для проектування змісту професійної підготовки магістрів соціальної роботи, яка дозволить виділити інваріант і на цій основі розробляти варіативний зміст. З урахуванням мети професійної підготовки магістрів соціальної роботи основою відповідного змісту має стати предметно виражений досвід творчої діяльності, представлений через систему стратегічних і тактичних регулятивів творчого пошуку. Саме ця система і розглядається як інваріант змісту професійної підготовки магістрів соціальної роботи в адаптивній соціально-педагогічній системі. ua
dc.description.abstract В статье анализируется влияние парадигм и методологических подходов на проектирование цели и содержания высшего образования. Обосновывается необходимость выбора концептуальной модели для проектирования содержания профессиональной подготовки магистров социальной работы, которая позволит выделить инвариант и на этой основе разрабатывать вариативное содержание. С учетом цели профессиональной подготовки магистров социальной работы основой соответствующего содержания должен стать предметно выраженный опыт творческой деятельности, представленный через систему стратегических и тактических регулятивов творческого поиска. Именно эта система и рассматривается в качестве инварианта содержания профессиональной подготовки магистров социальной работы в адаптивной социально-педагогической системе. ua
dc.description.abstract The article analyzes the impact paradigms and methodological approaches for designing purpose and content of higher education. The necessity of choosing a conceptual model for designing the content of training masters in social work, which will identify invariant and on this basis to develop Variadic content. Given the purpose of training masters in social work, the basis of the content should be the subject of a pronounced creative experience presented through strategic and tactical regulatives creativity. This system and regarded as invariant content of training masters of social work in social and adaptive educational system. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject магістр соціальної роботи ua
dc.subject зміст професійної підготовки ua
dc.subject регулятиви творчого пошуку ua
dc.subject методологія ua
dc.subject адаптивна соціально-педагогічна система ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject магистр социальной работы ua
dc.subject содержание профессиональной подготовки ua
dc.subject регулятивы творческого поиска ua
dc.subject методология ua
dc.subject адаптивная социально-педагогическая система ua
dc.subject professional training ua
dc.subject master of social work ua
dc.subject training content ua
dc.subject regulatives creativity ua
dc.subject methodology ua
dc.subject social and adaptive educational system ua
dc.subject.classification 378; 37.013; 37.032 ua
dc.title До питання про зміст професійної підготовки магістрів соціальної роботи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу