Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціально-педагогічна робота з дітьми із маргінальних сімей як наукова проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зємба, Б. А.
dc.date.accessioned 2018-08-16T08:05:01Z
dc.date.available 2018-08-16T08:05:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Зємба, Б. А. Соціально-педагогічна робота з дітьми із маргінальних сімей як наукова проблема / Б. А. Зємба // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 3-4. – С. 94-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20427
dc.description.abstract У статті розглянуто різні наукові підходи до проблеми соціально-педагогічної роботи з дітьми із маргінальних сімей. Визначено основні положення організації адекватного соціально-виховного середовища, здатного забезпечити соціальну інтеграцію маргінальних сімей. Досліджено відкриті системи формальної, неформальної та інформальної соціально-педагогічної роботи з маргінальними сім’ями, які організовують умови реалізації людських можливостей. З’ясовано роль маргінальної сім’ї як первинної моделі виховного простору дітей. Виявлено необхідність педагогічної просвіти батьків шляхом передачі педагогічних знань і досвіду гуманістичних відносин. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены различные научные подходы к проблеме социально-педагогической работы с детьми из маргинальных семей. Определены основные положения организации адекватной социально-воспитательной среды, способной обеспечить социальную интеграцию маргинальных семей. Исследованы открытые системы формальной, неформальной и информальной социально-педагогической работы с маргинальными семьями, которые организуют условия реализации человеческих возможностей. Выяснена роль маргинальной семьи как первичной модели воспитательного пространства детей. Выявлена необходимость педагогического просвещения родителей путем передачи педагогических знаний и опыта гуманистических отношений. ua
dc.description.abstract The article considers various scientific approaches to the problem of social-pedagogical work with children from marginalized families. Defines the main provisions of the adequate socio-educational environment, able to ensure the social inclusion of marginalised families. Researched open systems of formal, non-formal and informal socio-pedagogical work with marginalized families that organize the conditions of realization of human capabilities. Clarified marginal role of the family as the primary model of educational space of children. Identified the need for pedagogical education of parents through the transfer of pedagogical knowledge and experience of humanistic relations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціально-педагогічна робота ua
dc.subject маргінальність ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject виховання ua
dc.subject соціально-виховне середовище ua
dc.subject педагогічна просвіта ua
dc.subject социально-педагогическая работа ua
dc.subject маргинальность ua
dc.subject социализация ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject социально-воспитательная среда ua
dc.subject педагогическое просвещение ua
dc.subject socio-pedagogical work ua
dc.subject marginalization ua
dc.subject socialization ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject social and educational environment ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject.classification 378.7:364.07 ua
dc.title Соціально-педагогічна робота з дітьми із маргінальних сімей як наукова проблема ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics