Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наставництво як форма підготовки дітей-сиріт до самостійного життя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грицанюк, В. В.
dc.date.accessioned 2018-08-16T07:45:02Z
dc.date.available 2018-08-16T07:45:02Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Грицанюк, В. В. Наставництво як форма підготовки дітей-сиріт до самостійного життя / В. В. Грицанюк // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 3-4. – С. 44-51. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20421
dc.description.abstract Розкрито зміст поняття “наставництво” та принципи його реалізації в соціальній роботі. Охарактеризовано напрями роботи наставників із дітьми-сиротами. Значну увагу при викладі основного матеріалу статті зосереджено на компетентностях наставника. Проаналізовано у чому заключається зміст таких компетентностей наставника як життєва, професійна, соціальна, комунікативна та культурна компетентність. Зроблено висновки, що тільки збалансоване володіння наставником кожною з компетентностей забезпечує якість і тривалість стосунків у парі. Окреслено переваги та недоліки впровадження офіційного інституту наставництва в Україні. Обґрунтовано, що наставництво є оптимальною формою підготовки дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до самостійного життя в період деінституціалізації. ua
dc.description.abstract Раскрыто содержание понятия “наставничество” и принципы его реализации в социальной работе. Охарактеризованы направления работы наставников с детьми-сиротами. Значительное внимание при изложении основного материала статьи сосредоточено на компетентностях наставника. Проанализировано в чем заключается содержание таких компетенций наставника как жизненная, профессиональная, социальная, коммуникативная и культурная компетентность. Сделаны выводы, что только сбалансированное владение наставником каждой из компетенций обеспечивает качество и продолжительность отношений в паре. Определены преимущества и недостатки внедрения официального института наставничества в Украине. Обосновано, что наставничество является оптимальной формой подготовки детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, к самостоятельной жизни в период деинституциализации. ua
dc.description.abstract The content of the concept of “mentoring” and the principles of its implementation in social work. The characteristic lines of mentors with orphans. Considerable attention at the main material article focuses disclosure competencies mentor. The analysis consists in what the content of such competencies as life coach, professional, social, communicative and cultural competence. The conclusion is that only a balanced ownership mentor each of the competencies ensures the quality and duration of the relationship in a pair. Outlined advantages and disadvantages of introducing formal mentoring institution in Ukraine. Proved that mentoring is the best form of training for orphans and children deprived of parental care for independent living in the period of deinstitutionalization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитина-сирота ua
dc.subject наставництво ua
dc.subject наставник ua
dc.subject деінституціалізація ua
dc.subject життєва компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject соціальна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject культурна компетентність ua
dc.subject ребенок-сирота ua
dc.subject наставничество ua
dc.subject наставник ua
dc.subject деинституциализация ua
dc.subject жизненная компетентность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject социальная компетентность ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject культурная компетентность ua
dc.subject orphans ua
dc.subject mentoring ua
dc.subject mentor ua
dc.subject deinstitutionalization period ua
dc.subject life ua
dc.subject professional ua
dc.subject social ua
dc.subject communicative and cultural competence ua
dc.subject.classification 376.64 ua
dc.title Наставництво як форма підготовки дітей-сиріт до самостійного життя ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу