В статті визначено та проаналізовано головні аспекти проектної роботи з комп’ютерної графіки, що охоплює основні чинники формування компетентності з теорії
стеганорафії у студентів кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 125 “Кібербепека”
при вивченні навчальної дисципліни “Комп’ютерна графіка”. Розроблено та впроваджено
методику надання початкових практичних знань, умінь і навичок для формування
компетентності з технології стеганографії у бакалаврів спеціальності “Кібербепека”.
Деталізовано і впроваджено моделі реалізації стеганографічних методів формування
відкритого повідомлення та його вбудовування в файл-контейнер. Досліджено та
охарактеризовано графічне представлення і розташування відкритого інформаційного
повідомлення у вигляді декількох цифрових графічних файлів. Наведено приклади по
представленню і вбудовуванню відкритого інформаційного повідомлення у вигляді
безпосередньо тексту в стегано-контейнер.
В статье обозначены и проанализированы главные аспекты проектной работы по
компьютерной графики, которые охватывает основные факторы формирования
компетентности по теории стеганорафии у студентов квалификационного уровня бакалавр
специальности 125 “Кибербезопасность” при изучении дисциплины “Компьютерная графика”.
Разработана и внедрена методика предоставления начальных практических знаний, умений и
навыков для формирования компетентности по технологии стеганографии у бакалавров
специальности “Кибербезопасность”. Детализированны и внедрены модели реализации
стегано графичних методов формирования открытого сообщения и его встраивания в файл-
контейнер. Исследовано и охарактеризовано графическое представление и расположение
открытого информационного сообщения в виде нескольких цифровых графических файлов.
Приведены примеры по представлению и встраиванию открытого информационного
сообщения в виде непосредственно текста в стегано-контейнер.
In the article marked and analysed main aspects of project work to on computer graphics, which
engulfs basic factors of forming of competence on the theory of steganorafii for the students of
qualifying level bachelor of speciality 125 “Cyberbuck safety” at the study of discipline the “Computer
graphics”. Developed and inculcated method of grant of initial practical knowledges, abilities and
skills for forming of competence on technology of steganografii for the bachelors of speciality
“Cyberbuck safety”. Detals and the models of realization of quilted grafichnikh methods of forming of
the opened report and his building are inculcated in a file-container. Investigational and described
graphic presentation and location of the opened information message as a few digital graphic files.
Examples are resulted on presentation and building of the opened information message as a direct text
in stegano-konteyner.