У статті розглянуто місце класичного танцю у хореографічному мистецтві та його
значення як важливого компоненту у хореографічній освіті. Визначено місце класичного танцю
у формуванні творчої особистості студентів-хореографів. Розуміння мистецтва – це творчий
процес співпереживання та інтерпретації, що носить активно діалогічний характер і дає
змогу особистості не тільки прилучатися до культурних цінностей, а й самовизначатися у
світі культури, включатися в її творення, удосконалюючи власний духовний світ.
В статье рассмотрены место классического танца в хореографическом искусстве и его
значение как важного компонента в хореографическом образовании. Определено место
классического танца в формировании личности студентов-хореографов. Понимание искусства
– это творческий процесс сопереживания и интерпретации, носит активно диалогический
характер и позволяет личности не только приобщаться к культурным ценностям, но и
самоопределяться в мире культуры, включаться в ее создания, совершенствуя свой духовный
мир.
In the article the place of classic dance in a choreographic art and his value is considered as an
important component in choreographic education. The place of classic dance is certain in forming of
personality of students-choreographers. Understanding of art is a creative process of soperezhivaniya
and interpretation, carries actively dialogic character and allows personality to be not only attached to
the cultural values but also constitute oneself in the world of culture, join in its creations, perfecting the
spiritual world.