Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформаційно-комунікативні технології у навчанні дітей з порушеннями психофізичного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качуровська, О. Б.
dc.date.accessioned 2018-08-01T11:14:14Z
dc.date.available 2018-08-01T11:14:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Качуровська, О. Б. Інформаційно-комунікативні технології у навчанні дітей з порушеннями психофізичного розвитку / О. Б. Качуровська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 122-129. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20205
dc.description.abstract У статті розглядається проблема використання інформаційних технологій для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Здійснено аналіз досвіду використання спеціального програмного забезпечення в країнах близького та далекого зарубіжжя з точки зору психолого- педагогічних особливостей його використання. Визначені основні приорітетні напрямки використання інформаційних технологій для навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Проаналізовано особливості реалізації інформаційно-комунікаційних технологій для дітей з порушеннями розвитку. Детально розглянуто метод відеомоделювання та його види, як ефективний засіб розвитку комунікативних, соціальних, пізнавальних та ігрових навичок. Зазначено, що сучасні технічні пристрої, дозволяють проектувати принципово нові педагогічні технології, що сприяють активізації та ефективному функціонуванню компенсаторних механізмів, формуванню та розвитку мовленнєвої діяльності. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема использования информационных технологий для детей с нарушениями психофизического развития. Проведен анализ опыта использования специального программного обеспечения в странах ближнего и дальнего зарубежья с точки зрения психолого-педагогических особенностей его использования. Определены основные приоритетные направления использования информационных технологий для обучения детей с нарушениями психофизического развития. Проанализированы особенности реализации информационно-коммуникационных технологий для детей с нарушениями развития. Подробно рассмотрен метод видеомоделирования и его виды, как эффективного средства развития коммуникативных, социальных, познавательных и игровых навыков. Отмечено, что современные технические устройства, позволяют проектировать принципиально новые педагогические технологии, способствующие активизации и эффективному функционированию компенсаторных механизмов, формированию и развитию речевой деятельности. ua
dc.description.abstract The problem of the use of information technology for formation of communicative competence of children with mental and physical development. The analysis of the experience of using special software in countries near and far abroad in terms of psychological and pedagogical features of its use. The main prioritizing the use of information technology for teaching children with mental and physical development. The features of the implementation of ICT for children with disabilities. Video modeling considered in detail the method and its species, as an effective means of communication, social, cognitive and gaming skills. It is noted that modern technological devices that allow you to design innovative teaching technologies that contribute to the strengthening and effective functioning of compensatory mechanisms, formation and development of speech activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject технічні засоби навчання ua
dc.subject комунікативні навички ua
dc.subject спеціальне програмне забезпечення ua
dc.subject корекційна освіта ua
dc.subject відеомоделювання ua
dc.subject психофізичні порушення ua
dc.subject комп’ютерні технології ua
dc.subject информационные технологии ua
dc.subject технические средства обучения ua
dc.subject коммуникативные навыки ua
dc.subject специальное программное обеспечение ua
dc.subject коррекционное образование ua
dc.subject видеомоделирование ua
dc.subject психофизические нарушения ua
dc.subject компьютерные технологии в специальном образовании ua
dc.subject information technologies ua
dc.subject technology training ua
dc.subject communication skills ua
dc.subject special software ua
dc.subject correctional education ua
dc.subject video modeling ua
dc.subject psychological and physical abuse ua
dc.subject computer technology in special education ua
dc.subject.classification 376.36: 371.315.7 ua
dc.title Інформаційно-комунікативні технології у навчанні дітей з порушеннями психофізичного розвитку ua
dc.title.alternative Information technology as a means of communicative skills of children with mental and physical development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу