У статті розглядаються поєднання традиційного та дистанційного режимів навчанняз
іноземної мови для студентів завершального етапу навчання ІТ-спеціальностей. Визначається
доцільність залучення елементів дистанційного навчання (ДН) у навчальний процес та
обґрунтовуються переваги такого навчання перед традиційним. Також розглянуто навчальний
курс “Software Requirements Specification (SRS) Development” як засіб навчання англомовного
професійно орієнтованого писемного мовлення студентів ІТ-спеціальностей, розроблений на
платформі Moodle. Курс дозволяє сформувати навички ПМ (орфографічні та пунктуаційні,
лексичні, граматичні, розуміння і вживання засобів міжфразового зв’язку) та
писемномовленнєві вміння (композиційно та стилістично правильно будувати і оформлювати
специфікацію вимог до програмного забезпечення (ПЗ), писати основну частину специфікації,
редагувати її.
В статье рассматриваются сочетание традиционного и дистанционного режимов
обучения по иностранному языку для студентов завершающего этапа обучения ІТ-
специальностей. Определяется целесообразность привлечения элементов дистанционного
обучения (ДО) в учебный процесс и обосновываются преимущества такого обучения
передтрадиционным. Также рассмотрен учебный курс “Software Requirements Specification
(SRS) Development” как средство обучения англоязычной профессионально ориентированной
письменной речи студентов ІТ-специальностей, разработанный на платформе Moodle. Курс
позволяет сформировать навыки письменной речи (орфографические и пунктуационные,
лексические, грамматические, понимание и применение средств межфразовой коммуникации),
а также улучшить умения (композиционно и стилистически правильно строить и оформлять
спецификацию требований к программному обеспечению (ПО), писать основную часть
спецификации, редактировать ее).
The article deals with the combination of traditional and distance learning models while teaching
foreign language students of the final stage of IT training. The expediency of involving the elements of
distance learning in the learning process is determined and the advantages of such training to the
traditional one are substantiated. Also, the “Software Requirements Specification (SRS) Development”
course is considered as a means of teaching ESP writing students of IT specialties, developed on the
platform of Moodle. The course allows to improve spelling, punctuation, lexical, grammatical skills,
understanding and use of interfacial communication. It helps students to acquirewriting skills
(compositionally and stylistically correctly structure the software requirements specification, write the
main part of the specification, edit it .