У статті розкрито сутність навчального інструментального колективу як творчої
лабораторії фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Досліджено
науково-педагогічні та мистецтвознавчі основи оркестрового й ансамблевого виконавства.
Проаналізовано програмні вимоги з оркестрового класу для майбутніх учителів музичного
мистецтва. Визначено зміст навчальної та концертно-виконавської діяльності учасників
студентських оркестрів та інструментальних ансамблів.
В статье раскрыта сущность учебного инструментального коллектива как творческой
лаборатории профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства.
Исследованы научно-педагогические и искусствоведческие основы оркестрового и ансамблевого
исполнительства. Проанализированы программные требования по оркестровому классу для
будущих учителей музыкального искусства. Определено содержание учебной и концертно-
исполнительской деятельности участников студенческих оркестров и инструментальных
ансамблей.
The article reveals the essence of the educational instrumental collective as a creative laboratory
for professional training of future teachers of musical art. The scientific-pedagogical and art history
principles of orchestral and ensemble performance have been investigated. The program requirements
for the orchestra class for future teachers of musical art are analyzed. The content of the educational
and concert-performing activities of participants in student orchestras and instrumental ensembles is
determined.