Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Учитель та учень як суб`єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лагодинський, О. С.
dc.contributor.author Лагодинська, В. О.
dc.date.accessioned 2018-07-20T09:33:39Z
dc.date.available 2018-07-20T09:33:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лагодинський, О. С. Учитель та учень як суб`єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка / О. С. Лагодинський, В. О. Лагодинська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 129-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20047
dc.description.abstract У статті проаналізовано науково-педагогічні погляди видатного українського педагога, Заслуженого вчителя України, Героя України Євгенія Степановича Березняка на суб’єктність учителя й учня у навчально-виховному процесі школи з позицій сучасних проблем шкільної освіти. Визначено низку якостей, якими має володіти вчитель, а також ідеї, які на думку педагога, мають сприяти набуттю вчителем цих якостей і підтриманню справжніх суб’єкт- суб’єктних відносин з учнями. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы научно-педагогические взгляды выдающегося украинского педагога, Заслуженного учителя Украины, Героя Украины Евгения Степановича Березняка на субъектность учителя и ученика в учебно-воспитательном процессе школы с позиций современных проблем школьного образования. Определено ряд качеств, которыми должен обладать учитель, а также идеи, которые, по мнению педагога, должны способствовать получению учителем этих качеств и поддержанию настоящих субъект-субъектных отношений с учениками. ua
dc.description.abstract The article analyzes scientific views of the outstanding Ukrainian pedagogue, Distinguished Teacher of Ukraine, Hero of Ukraine Yevheniy Stepanovych Berezniak at the teacher and pupil in the school learning process through the perspective of current problems in school education. It singles out a series of features that every teacher should possess and the ideas that should enable him/her to obtain them and keep real actor-to-actor relations with pupils. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель ua
dc.subject учень ua
dc.subject суб’єкт навчально-виховного процесу ua
dc.subject науково- педагогічна спадщина Євгенія Березняка ua
dc.subject ученик ua
dc.subject субъект учебно-воспитательного процесса ua
dc.subject научно- педагогическое наследие Евгения Березняка ua
dc.subject teacher ua
dc.subject pupil ua
dc.subject actor of the learning process ua
dc.subject scientific and pedagogical legacy of Yevheniy Berezniak ua
dc.subject.classification 37.018.2 ua
dc.title Учитель та учень як суб`єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка ua
dc.title.alternative Teacher and Pupil as Actors of the Learning Process in the Scientific and Pedagogic Legacy of Yevheniy Berezniak ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу