ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лагодинський, О. С. | |
dc.contributor.author | Лагодинська, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-20T09:33:39Z | |
dc.date.available | 2018-07-20T09:33:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Лагодинський, О. С. Учитель та учень як суб`єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка / О. С. Лагодинський, В. О. Лагодинська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 129-137. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20047 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано науково-педагогічні погляди видатного українського педагога, Заслуженого вчителя України, Героя України Євгенія Степановича Березняка на суб’єктність учителя й учня у навчально-виховному процесі школи з позицій сучасних проблем шкільної освіти. Визначено низку якостей, якими має володіти вчитель, а також ідеї, які на думку педагога, мають сприяти набуттю вчителем цих якостей і підтриманню справжніх суб’єкт- суб’єктних відносин з учнями. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы научно-педагогические взгляды выдающегося украинского педагога, Заслуженного учителя Украины, Героя Украины Евгения Степановича Березняка на субъектность учителя и ученика в учебно-воспитательном процессе школы с позиций современных проблем школьного образования. Определено ряд качеств, которыми должен обладать учитель, а также идеи, которые, по мнению педагога, должны способствовать получению учителем этих качеств и поддержанию настоящих субъект-субъектных отношений с учениками. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes scientific views of the outstanding Ukrainian pedagogue, Distinguished Teacher of Ukraine, Hero of Ukraine Yevheniy Stepanovych Berezniak at the teacher and pupil in the school learning process through the perspective of current problems in school education. It singles out a series of features that every teacher should possess and the ideas that should enable him/her to obtain them and keep real actor-to-actor relations with pupils. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | учень | ua |
dc.subject | суб’єкт навчально-виховного процесу | ua |
dc.subject | науково- педагогічна спадщина Євгенія Березняка | ua |
dc.subject | ученик | ua |
dc.subject | субъект учебно-воспитательного процесса | ua |
dc.subject | научно- педагогическое наследие Евгения Березняка | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | pupil | ua |
dc.subject | actor of the learning process | ua |
dc.subject | scientific and pedagogical legacy of Yevheniy Berezniak | ua |
dc.subject.classification | 37.018.2 | ua |
dc.title | Учитель та учень як суб`єкти навчально-виховного процесу у науково-педагогічній спадщині Євгенія Березняка | ua |
dc.title.alternative | Teacher and Pupil as Actors of the Learning Process in the Scientific and Pedagogic Legacy of Yevheniy Berezniak | ua |
dc.type | Article | ua |