Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Котляренко, С. В.
dc.date.accessioned 2018-07-20T09:22:17Z
dc.date.available 2018-07-20T09:22:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Котляренко, С. В. Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога / С. В. Котляренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 108-115. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20044
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості практичної професійної підготовки студентів- філологів у процесі вивчення дисципліни “Культура й техніка мовлення та практикум з виразного читання”. Основою професійної діяльності вчителя має бути не лише доброзичливе спілкування, любов до дітей, гармонія розуму й почуттів, а й педагогічна майстерність на рівні мистецтва, що забезпечується високим ступенем розвитку професійно-необхідних якостей, умінь, навичок. Основна увага в цьому контексті приділяється розробці ефективних шляхів і засобів професійної підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Допомога майбутнім вчителям-словесникам використати набуті знання з мови у виконавсько- мовленнєвій діяльності, виробити критичний підхід до проблем виразного читання художніх творів, передбачених шкільними програмами. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы особенности практической профессиональной подготовки студентов-филологов в процессе изучения дисциплины “Культура и техника речи, практикум по выразительному чтению”. Основой профессиональной деятельности учителя должен быть не только доброжелательное общение, любовь к детям, гармония ума и чувств, но и педагогическое мастерство на уровне искусства, обеспечивается высокой степенью развития профессионально необходимых качеств, умений, навыков. Основное внимание в этом контексте уделяется разработке эффективных путей и средств профессиональной подготовки студентов высших педагогических учебных заведений. Помощь будущим учителям-словесникам использовать приобретенные знания языка в исполнительно- речевой деятельности, выработать критический подход к проблемам выразительного чтения художественных произведений, предусмотренных школьными программами. ua
dc.description.abstract The article analyzes the peculiarities of practical professional training of students-philologists in the process of studying the discipline "Culture and technology of speech and workshop on expressive reading". The basis of professional activity of the teacher should be not only friendly communication, love for children, harmony of mind and feelings, but also pedagogical skill at the level of art, which is ensured by the high degree of development of professionally-required qualities, skills and abilities. The main attention in this context is devoted to the development of effective ways and means of professional training of students of higher pedagogical educational institutions. Help future literate teachers use the acquired language knowledge in performing-speech activity, develop a critical approach to the issues of expressive reading of artistic works provided by school curricula. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виразне читання ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject аналіз тексту ua
dc.subject навчально- пізнавальна діяльність ua
dc.subject специфіка уроку літератури ua
dc.subject освіта ua
dc.subject практична спрямованість ua
dc.subject выразительное чтение ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject анализ текста ua
dc.subject учебно-познавательная деятельность ua
dc.subject специфика урока литературы ua
dc.subject образование ua
dc.subject практическая направленность ua
dc.subject expressive reading ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject text analysis ua
dc.subject educational-cognitive activity ua
dc.subject specifics of the lesson of literature ua
dc.subject education ua
dc.subject practical orientation ua
dc.subject.classification 808.545 ua
dc.title Виразне читання як один із засобів професійної підготовки студента-філолога ua
dc.title.alternative Expressive reading as one of the means of professional training of a student-philologist ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу