ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Апанасенко, Марія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T11:33:14Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T11:33:14Z | |
dc.date.issued | 1992 | |
dc.identifier.citation | Апанасенко, М. Г. Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марія Григорівна Апанасенко; [наук. керівник О. В. Сергєєв] ; Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1992. - 21 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19895 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідкення обумовлена демократизацією, гуманізацією і гуманітаризацією всіх сторін шкільного навчання, у центрі якого знаходиться особистість учня, для формування якої назріла необхідність широкого використання нетрадиційних для середньої загальноосвітньої школи форм навчання, зокрема лекційно-семінарської. Ця форма організації навчання, що знаходиться в рамках класно-урочної" системи занять, розглядається нами як сукупність періодично повторюваних уроків-лекцій і уроків-семінарів у контексті з традиційними уроками. Вона дозволяє диференціювати, індивідуалізувати та інтенсифікувати процес навчання, відкриває широкі можливості для задоволення інтересів і потреб учнів з різним рівнем навченості та інтелекту у повнішому застосуванні свого досвіду, сил і знань, реалізує діяльнісний підхід до навчання, спрямовуючи діяльність індивідуума ‘ на самостійне набуття знань, нагромадження творчого досвіду, який дає змогу плідно реалізувати розвиваючу функцію навчання. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | лекційно-семінарська форма навчання | ua |
dc.subject | фізика в середній загальноосвітній школі | ua |
dc.subject | физика в средней общеобразовательной школе | ua |
dc.subject | лекционно-семинарская форма обучения | ua |
dc.title | Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі | ua |
dc.type | Other | ua |