У статті висвітлено характерні вікові особливості, притаманні учням молодших класів, які у процесі музичної діяльності впливають на актуалізацію їх музично-слухової уваги. Вчителю слід враховувати вікові особливості учнів від шести до десяти років, оскільки вони мають вплив на спроможність молодших школярів до слухового зосередження, його інтенсивності та тривалості.
В статье рассматриваются характерные возрастные особенности школьников младших классов, которые учитель должен учитывать для эффективного формирования музыкально-слухового внимания. Возрастные особенности, характерные для детей от шести до десяти лет, влияют на актуализацию их музыкально-слухового внимания в процессе музыкальной деятельности, от чего зависит способность у школьников к слуховому сосредоточению, его интенсивности и продолжительности.
The article discusses the typical age characteristics of primary school children, in the lower grades. These features are in the process of musical activity affect the actualization of musical-auditory attention of students. The teacher should take into account the age characteristics of children six to ten years, because they affect the ability of children to the hearing concentration, intensity and duration.