У статті класифіковано інформаційні технології в професійній підготовці майбутніх
фахівців з охоронної діяльності у нових умовах. Окреслено сучасний стан професійної
підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності до використання інформаційних
технологій у вищих навчальних закладах України, розглянуто основні напрями впровадження
педагогічних технологій, у тому числі й інформаційних, у процес професійної підготовки. У
роботі підкреслено необхідність системного впровадження інформаційних та нових
педагогічних технологій, реалізації нових цільових настанов, оновлення змісту, використання
новітніх форм, засобів, методів навчання, упровадження оновлених технологічних, науково-
методичних матеріалів у навчальний процес вищого навчального закладу для професійної
підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності до використання інформаційних
технологій.
В статье классифицированы информационные технологии в профессиональной
подготовке будущих специалистов по охранной деятельности в новых условиях. Определены
современное состояние профессиональной подготовки будущих специалистов по охранной
деятельности к использованию информационных технологий в высших учебных заведениях Украины, рассмотрены основные направления внедрения педагогических технологий, в том
числе и информационных, в процесс профессиональной подготовки. В работе подчеркнута
необходимость системного внедрения информационных и новых педагогических технологий,
реализации новых целевых установок, обновление содержания, использования новых форм,
средств, методов обучения, внедрение обновленных технологических, научно-методических
материалов в учебный процесс высшего учебного заведения для профессиональной подготовки
будущих специалистов по охранной деятельности к использованию информационных
технологий.
Socio-political and socio-economic changes in all spheres of Ukrainian higher education cause
changes in the spiritual life of the students, in the motives of their behavior, value orientations, social
attitudes. This necessitates the modernization of the training of future specialists in security activities,
in particular, the content of higher education, preparation for interaction in the information
environment on the basis of the use of information and telecommunication technologies, which
enhances the self-education of professionals, professional development and self-development.
Therefore, the problem of using information technology in the training of future security professionals
is a topical issue today. So, consider it necessary to analyse the issues outlined more thoroughly.