ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коляда, Ігор Анатолійович![]() |
|
dc.contributor.author | Виговський, Микола Юрійович![]() |
|
dc.contributor.author | Загребельна, Ніна Іванівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-06-12T12:40:06Z | |
dc.date.available | 2018-06-12T12:40:06Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Коляда, І. Роль та місце художньої літератури на уроках історії України / І. Коляда, М. Виговський, Н. Загребельна // Історія в школі. - 2007. - №3. - С. 23-29. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19561 | |
dc.description.abstract | Важливим засобом, що допомагає відображати історію в навчальному процесі, зворушити душу, є художня література. Саме це джерело історичних знань має невичерпні можливості для образного відтворення минулого. Саме художня література робить історичний образ більш конкретним і живим. Адже завдання навчально-виховної роботи вчителя історії вимагає, щоб історичний матеріал було доведено до свідомості учнів конкретно, образно, емоційно. | ua |
dc.description.abstract | Fiction is an important tool that helps to reflect history in the educational process, to move the soul. It is this source historical knowledge has inexhaustible possibilities for figurative reproduction of the past. It is fiction that makes the historical image more specific and alive. After all, the task of the educational work of the teacher of history requires that historical material be brought to the consciousness of students specifically, figuratively, emotionally. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методика викладання історії | ua |
dc.subject | художня література | ua |
dc.subject | засіб навчання | ua |
dc.subject | розуміння історії | ua |
dc.subject.classification | 94(07) | ua |
dc.subject.classification | 37(07) | ua |
dc.title | Роль та місце художньої літератури на уроках історії України | ua |
dc.type | Article | ua |